Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Operació antidroga

El cop més gran al tràfic d'haixix

Detenció d’un resident a Ordino que podria ser el major traficant d’haixix d’àmbit intern
“El major comís de droga destinat al mercat interior efectuat al Principat”, així va definir ahir la policia l’operació en la qual s’han comissat 27,4 quilograms d’haixix i s’ha detingut una persona. L’actuació ha estat batejada com a operació Jumi i ha permès, a banda de l’arrest del resident del qual no s’han volgut facilitar més dades, que s’hagin comissat també 38.535 euros que es trobaven al domicili del detingut. L’actuació policial va tenir lloc dimecres quan passaven vint minuts de les quatre de la tarda amb la detenció del sospitós prop del seu domicili d’Ordino, posteriorment es va procedir
  • #12 Sancho
    (12/12/16 09:23)

    Las drogas,todas las drogas,las legales y las ilegales sirven como inhibidores sociales y como forma de control social,es el momento de despertar para comprender. 

    Respondre
  • #11 Per "vaja"...
    (09/12/16 23:13)

    El fet de que hi hagin altres sustancies adictives, no disminueix en res la prohibició del haixis. Tambè, s' hauria de pisar ma dura amb l' acohol, que els bars - sobretot els de nit de cap de setmana, serveixen begudes de mt alta graduació als menors, aquí tambè s' hi huria de pisar ma dura i unes bones multes als locals on no s' hi tingui cura, no tot son fer diners, tambè s' ha de tenir consciència!

    Respondre
  • #10 Vaja
    (09/12/16 20:31)

  • #9 JOHNNY
    (09/12/16 14:22)

    Felicitats a la poli per aquesta sempre bona noticia. Ara esperem l'altra nogensmenys important, aviam si també desmantellen ben aviat la banda que roba als domicilis. Gràcies policia.

    Respondre
  • #8 eros
    (09/12/16 12:21)

    Felicitats a la Policia ! Molt bona feina ! Ara toca desmantellar els traficants i consumidors de coca de Laurèdia que cada dia és més descarat !

    Respondre
  • #7 Jonhy Walker
    (09/12/16 12:20)

    Felicitats per aquest cop a la suposada mafia de la droga. Estem parlant de drogues toves no drogues dures. Menys cinisme i menys demagògia barata. Estadísticament quants accidents de trànsit hi han motivats per l'alcohol i quants per les drogues. Quantes baralles hi ha per l'alcohol i quantes per les drogues Quanta violència de genere hi han degudes a l'alcohol i quantes per les drogues. Desestabilitza tant un alcohòlic com un drogoaddicte, dins d'una família Quants comes etílics hi ha entre adolescents (i no adolescents) Cal seguir? De fet podem comprar-nos litres i litres d'alcohol i no passa res i no tan sols els adults, que els menors el compren on i quan volen. I com mola anar una pica pujadet!! De fet l'alcohol fa que la nostra policia hagi d'iniciar campanyes específiques a les carreteres. De fet dilluns, crec que, en comença una. La droga no és bona d'acord, i l'alcohol? Menys hipocresia

    Respondre
  • #6 Ciutadana
    (09/12/16 11:27)

    No es cert, com diu "canvi de paradigma" , que legalitzar comporti beneficis, axó es el que voldrien molts consumidors, però no es poden legalitzar substàncies que afecten al sistema nerviós central, axó que es obvi, els que aposten per la legalització ho passen per alt, a més que aquestes substàncies son la porta d'entrada d'altres de pitjors, fa poc es va detenir una persona amb heroína...senyors saben els efectes devastadors personals, familiars i socials que comporten les drogues??? Siguen seriosos amb aquest tema no val a badar ni ser "tous", precisa de resposta ferma.

    Respondre
  • #5 pepe
    (09/12/16 11:22)

    joer con el confidente gallego, entre eso y los controles aleatorios de intervenciones telefónicas no veas.....¿De verdad hay alguien tan imbecil como para tener esa cantidad en un domicilio de Andorra? Felicidades a la policia en todo caso, sea como sea, es un gran trabajo.

    Respondre
  • #4 Ordinenc
    (09/12/16 10:35)

    També felicito a la Policia,ara má dura amb aquesta gent per part de la justicia.

    Respondre
  • #3 Canvi de paradigma
    (09/12/16 10:23)

    La prohibició de les drogues ha tingut conseqüències desastroses,no obstant això, en comptes de reconèixer el fracàs d'aquesta política, la majoria dels governs s'obstinen a gastar més recursos i atemptar més contra les llibertats dels seus ciutadans en un esforç inútil per detenir el comerç il·legal de les drogues.Existeixen molts països desenvolupats que han legalitzat les drogues amb èxit,posat que l'Estat recapta diners en impostos,desapareixen les màfies,i se sap els qui són els toxicòmans i d'aquesta manera se'ls pot ajudar.Però sembla que aquest model no interessa,perquè serà ?

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts