Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Justícia

Miquel reclama 18 milions d'euros per danys i perjudicis pel 'cas BPA'

La xifra que demana judicialment a l’Estat equival al valor de les seves accions del banc i hi cal afegir danys morals i la indemnització per acomiadament improcedent
Joan Pau Miquel ha presentat una demanda contra l’Estat en què reclama 17,8 milions d’euros com a indemnització pels danys i perjudicis soferts pel cas BPA. En l’escrit presentat a la Batllia, Miquel culpa Govern, l’INAF i l’AREB de la situació que ha provocat que les accions de Banca Privada no valguin res. L’ex-director general era titular de 2.587 accions de l’entitat, un 3,6% del total, i demana un rescabalament de 17.842.908 euros. Aquesta xifra es basa a establir que el valor del grup Banca Privada abans de la intervenció derivada de la nota del Tresor dels Estats Units que
  • #28 Embeja
    (01/12/16 23:18)

    Els palmeros de DA teniu feina cada cop que hi ha un article d'aquest rotatiu sobre BPA. A veure si ens aclarim. La gestió del govern dels millors; la pitjor. L'actuació de govern ha deixat molt a desitjar en aquest 'affair'. El JP té tot el dret a reclamar allò que creu que li han pres de forma injusta. El temps posarà a lloc a tothom, per desgracia serà massa temps... Au palmeros, aneu a aventar gent a la platja, que al nostre govern no li fa falta ningú que li digui lo GUAPO i maco que es...

    Respondre
  • #27 a veure si ens aclarim!
    (01/12/16 19:14)

    A veure, pels ciutadans comuns: aquest senyor ha comès un delicte i per axó l'han empresonat, o l'han possat a la ptresò "per que sí"? En el primer supòsit , no veig com s'atreveix a demanar cap indemnització, en el segón..ekls responsables politics han d'anar a ocupar el seu lloc a la presò. No hi més! La resta es utilitzar "la justicia" per marejar la perdiu ...i a veure qué aconsegueixo...

    Respondre
  • #26 F de F
    (01/12/16 18:18)

    Nomès??? Jo demanaria més, tal com estan les coses, amb això no hi ha ni per pagar la llum, jajajajajaja. Casumlolla, si per demanar que no quedi...

    Respondre
  • #25 Laura
    (01/12/16 17:47)

    Una mica més i fan saltar el país pels aires per satisfer el seu egoisme i encara després demanen una indemnització. Quins c......!!!!

    Respondre
  • #24 Clar com l'aigua
    (01/12/16 16:17)

    18 milions en accions mes ser que tenia en comptes i inversions i cinc que val la casa i al que te a fora. Uns trenta milions en total que ha guanyat amb un salari de director general perque la familia no era rica. No hase falta desir nada mas. 

    Respondre
  • #23 Super sou
    (01/12/16 15:31)

    Aquest home cobrava anualment un sou de 9 xifres, no hem sembla coherent ni massa net. Treieu conclusions vosaltres mateixos.

    Respondre
  • #22 canya al mono
    (01/12/16 15:18)

    Espero que d'aqui poc temps el Govern d'Andorra, porti a la Batllia a aquells que han fet malbé el nom d'Andorra. Més clar els propietaris i tot el consell d'administració del banc, com faran a Espanya(BcoMadrid) o estan fent. I siguem més però molt més seriosos.

    Respondre
  • #21 soc tonto
    (01/12/16 15:15)

    No entenc aquesta demència d'entrar tanta paperassa a la batllia amb tant poc temps. No serà que penseu parar o desaccelerar tot el procés de BPA. Un tonto us ho diu... no es pot anar contra tots durant molt temps, sempre es perjudicial per al que va contra tots, i penseu que com es diu amb castellà (con la iglesia hemos topado).

    Respondre
  • #20 SOFIA
    (01/12/16 15:07)

    Nen, no creus que demanes poquet, t'han tret les accions, les empreses,la feina, el prestigi, l'orgull, els billetets de la caixetaforta i la llibertat. I que et tenen que demanar a tu i els teus amos/socis per la perduda que han tingut i que ells no estaven fent res de delictiu ni de malament. Un pot jugar amb foc, però no s'ha de queixar si es crema, es culpa d'ell i solament d'ell. Nen reflexiona i sigues prudent.....

    Respondre
  • #19 Andorra
    (01/12/16 15:05)

    Aquest senyor no té vergonya.

    Respondre
Veure’n més
28
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts