Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

Toni Martí proposa a Marc Cornella ocupar el ministeri de Funció Pública

L’exconseller comunal d’Andorra la Vella pel Partit Socialdemòcrata ha de donar la resposta els propers dies
Toni Martí ha ofert a l’actual cap de recursos humans de Vall Banc, Marc Cornella, que ocupi la cartera ministerial de Funció Pública en substitució del recentment dimitit Jordi Alcobé. Cornella va demanar uns dies per pensar-s’ho i s’espera que en breu doni la resposta. L’oferiment va tenir lloc dijous de la setmana passada al despatx del cap de Govern, i des de llavors Cornella li va donant voltes. Segons fonts properes al candidat, en aquests moments hi ha les mateixes opcions que accepti respecte que rebutgi. A Cornella, segons altres fonts, li fa il·lusió ocupar la cartera ministerial, però
  • #21 Josep
    (22/11/16 20:44)

    Si que està malament la cosa.

    Respondre
  • #20 Edicte
    (22/11/16 19:03)

    Què ningú vulgui ser ministre a dit diu molt de DA. Feu un edicte!! Jijijijijiji.  Poseu l'Alcobé aix...vull dir la Rosa Ferrer...aix, vull dir el Riberaigua, aix... vull dir la Mateu...aix, vull dir...

    Respondre
  • #19 Ando
    (22/11/16 17:48)

    Si finalment decideix agafar el repte; penso que en Marc és una persona molt preparada en temes de Recursos Humans i a més té el tarannà per a gestionar la Funció Pública d'una manera constructiva; dient que sí quan es pugui i dient que no quan no; i això no li serà fàcil segur; però se'n sortirà.

    Respondre
  • #18 vesperon
    (22/11/16 16:32)

    Bon profesional. Ho pot fer bé, sempre demanem ministres més tècnics i ara que s'en contempla un, tothom a rajar-lo...aquest és el mal del país, sobretot aquest!

    Respondre
  • #17 Toni
    (22/11/16 13:34)

    El circ de Toneti busca noves atraccions per que la funcio continui. Per aquest carrec es necessita un domador amb dots de prestigitador. Qui favde pallasso? El q si es certves q la funcio esta molt vista i resulta força incomestible, sobretot veient com esta el pais

    Respondre
  • #16 Joan
    (22/11/16 12:59)

    Magnífic ministre, només cal veure el conveni de BPA, funcionaris heu begut oli...

    Respondre
  • #15 lurdes
    (22/11/16 11:17)

    Que s ho pensi bé,es trobarà amb la llei de la funció pública.Quin "marron"

    Respondre
  • #14 Reflexió
    (22/11/16 10:05)

    Sense entrar en qüestions de Principis ideològics i sense entrar en la gent que ha treballat per DA des dels seus inicis i que podria estar plenament capacitada per aquest càrrec si aquest senyor te pensat fer carrera política jo em pemsaria dues vegades o tres optar per aquest càrrec.

    Respondre
  • #13 ciutadana
    (22/11/16 10:02)

    Si s' ha d "cremar" a algú millor q sigui del PS i no de les propies files...

    Respondre
  • #12 Transfronterer
    (22/11/16 09:49)

    Sr.Cap,vagi a La Seu que potser en trobará algún de disposat.

    Respondre
Veure’n més
21
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts