El Tribunal Superior ha confirmat la sentència de Corts que condemna una dona, de nacionalitat andorrana i propietària d’una immobiliària a Canillo, a un any de presó condicional i al pagament d’una multa d’un milió d’euros per haver intentat blanquejar 8 milions de dòlars provinents d’una estafa a una entitat bancària britànica.
Els fets són del 2009, quan la dona, conjuntament amb dues persones més –un espanyol i un italià no-resident, que van quedar absolts del delicte major de blanqueig pel qual estaven tots tres acusats–, va decidir usar el seu compte bancari per ingressar diners procedents d’empreses dedicades als negocis