Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
reportatge

Fòbia a l'escola

Una mare denuncia un cas de ‘bullying’ al centre del sistema andorrà de Santa Coloma. El seu fill fa un mes que no va a classe per les angoixes que li provoca la situació, i la dona reclama ajuda per poder trobar un nou centre on escolaritzar-lo sense problemes.
Li costava anar a classe i es posava malalt sovint. Tenia vertigen i mal de panxa”, relata la Isabel. Són els símptomes que presentava molts dies el seu fill i per tant, havia acudit reiteradament al metge, sumant així, absències a classe. La mare veia que alguna cosa no estava bé, però el nen tampoc li acabava d’aclarir què passava. Finalment van descobrir que el problema era una situació d’assetjament escolar, de bullying. L’inici dels fets es remunta a dos anys enrere, i després d’acudir a la consulta mèdica, la dona en va sortir amb un certificat del metge en
  • #12 Carolina
    (25/11/16 08:53)

    Que malament q anem... Ja des de petits problemes al canto! Si no hi posem remei ja, aixo es pot convertir en una practica habitual entre els menors i els nostres ciutadants de dema 

    Respondre
  • #11 sonia
    (23/11/16 14:18)

    anims a la familia

    Respondre
  • #10 anonima
    (22/11/16 21:00)

    Jo vaig estar en aquell cole i em va pasar algo similar.M'he cambiat de cole y ara estic molt millor!  La meva opinió es que en fan res respecte a lo del Bulliyng al menys el meu cas. Ningú no mereix aixo!

    Respondre
  • #9 Teresa
    (21/11/16 21:16)

    Denuncia a policia, denuncia a batllia. Partes d'agressió a urgencies. 2 anys ajut psicològic, trasllat escola desprès de 2 anys. Batllia no fa res "es un menor" policia no fa res, es cosa de ministeri, ministeri "estem preparant una modificació de protocol". A Andorra no existeix assetjament, malgrat tingui la connivència de professors per amagsr-ho.

    Respondre
  • #8 Torrente
    (21/11/16 20:53)

    "Alguns" es mostren més preocupats per reformar el sistema que en posar ordre on no n'hi ha. Molt d'acord amb #1 ciutadana i #6 ex-estudiant, manca disciplina, límits, que ja falten a casa i a l'escola continuen faltant. Seria bo que els srs. polítics en prenguessin bona nota, ja que són en part responsables per obra o omissió.

    Respondre
  • #7 Anonim
    (21/11/16 20:09)

    No se pero per mi tendría que ser fort o necessitat ajudar d'un psicològic per que li ajudarà molt, he estat sufrin 10 anys de bullying a l'escola des de que soc forta i he tingut molta ajuda ara estic be

    Respondre
  • #6 ex-estudiant
    (21/11/16 20:01)

  • #5 yo misma
    (21/11/16 19:36)

    a mi hija la tubimos que cambiar del mismo centro,donde estubo 6 meses con bulling y no hicieron nada,hasta que una agresion la llevo al centro hospitalario donde se levanto un parte de lesiones,fue agredida por 5 niños,el tema fue puesto en conocieminto de la batllia,hoy por hoy nada,solo han ocultado el caso.

    Respondre
  • #4 Julia
    (21/11/16 14:42)

    Fins que no es mareja prou a qui cal no hi ha trasllat, per cert sempre en silenci i amagat per no reconèixer el cas i no surti en estadístiques. L'etern protocol està al calaix i pobre que diguis que el mestre ha fet la vista grossa, perquè ja tens un altre problema. La primera víctima es la criatura que assetja, reproduient molt possiblement el que viu a casa. Més greu es que es traslladi a la víctima, amb així un doble càstig.

    Respondre
  • #3 ciutadà
    (21/11/16 13:28)

    Cal vigilar amb aquest tipus d'articles, donat que poden donar peu a diverses interpretacions si no es té tota la informació. Abans de publicar, cal contrastar amb totes les parts que hi han intervingut; agents socials i educatius, ja que del contrari no deixa de ser una notícia sensacionalista...

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts