Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
reportatge

A Ubach no li arriba

El Superior confirma l’aute de Corts que ha incrementat a 3.337 euros els diners embargats de la pensió d’Ubach per pagar part dels 26,5 milions d’indemnització a la CASS.
Antoni Ubach, exdirector de la Caixa Andor­rana de la Seguretat Social (CASS) i condemnat pel Tribunal de Corts a nou anys de presó ferma i a indemnitzar la parapública amb 26,5 milions l’any 1996 –el Superior va reduir finalment en un any la condemna d’internament–, ha tornat als tribunals. I ho ha fet per perdre de nou. La condemna per un delicte major continuat d’apoderament de cabals públics i per un segon delicte major continuat de falsedat en document oficial va provocar que l’any 2007 el Tribunal de Corts, en el marc de l’execució de la sentència, acordés travar embargament
  • #11 Lai
    (22/11/16 12:13)

    Es pot tornar a jutjar una cosa ja jutjada? Si ell intenta un recurs doncs considera injust que torni el diners que va "agafar prestat temporalment" i desprès de tot li paguem (la padrina i tots nosaltres) una pensió de jubilació inmerescuda per al cap d'alguns dies torna un import per mirar d'aixugar els diners que va fer desapareixer . . . ., ; qui ho entengui que ho expliqui; a ell a casa no li faltaràn ni diners ni patrimoni.

    Respondre
  • #10 Antonio
    (21/11/16 22:21)

    Sr.Marti un tope de jubilació . Es inviable que hi haigui gent q estigui jubilada i cobri mes de 3000 euros  Quan hi ha gent q no pot pagar el lloguer 

    Respondre
  • #9 Tini
    (21/11/16 18:14)

    Pero quant cobra 10.000 al mes???

    Respondre
  • #8 marklin2
    (21/11/16 16:49)

    Un tope de pensions ya, aqui som mes llestos que ningu- politics espavileu.

    Respondre
  • #7 Julia
    (21/11/16 15:37)

    Jo vull una pensio així després de cotitzar 45 anys no em puc ni jubilar.

    Respondre
  • #6 Karlitos
    (21/11/16 13:08)

    Ara entenc perquè hi ha partits com Podemos ...... Són aquests que els promovem ....

    Respondre
  • #5 justícia
    (21/11/16 12:47)

    Tutankamon, no, els diners no sol no es recuperaran mai, sinó que amb l'embargat no paga ni els interessos del que deu. Tal I com diu Pepe, cal embargar-li tot el patrimoni que tingui a nom seu, o a nom de societats pantalla. El mal que ha fet al país és incommensurable.

    Respondre
  • #4 andorrana
    (21/11/16 12:08)

    La llei ha de ser igual per tots jaaaa!!!

    Respondre
  • #3 Julià
    (21/11/16 10:30)

    L'oligarquia sap bé protegir els seus, aquest home té un patrimoni de milions de euros i tots ho sabem.Judici mediàtic per en el fons no canviar res.

    Respondre
  • #2 Pepe
    (21/11/16 10:11)

    I perquè no l'obliguen a vendre tot el patrimoni que te a Anyos? La resta dels mortals han de respondre amb el seu patrimoni (cases, vehicle, salaris i terrenys). Ell nomes amb el salari?

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts