Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
impuls a l'economia

El Pas de la Casa, l''outlet' d'Andorra

El Govern vol convertir la localitat encampadana en una mena de Roca Village
El Govern aposta perquè el Pas de la Casa es converteixi en l’out­let d’Andorra, tal com va manifestar ahir el ministre de Turisme, Francesc Camp, durant la presentació del pla estratègic del turisme de compres. “Es tracta d’evolucionar la qualitat de l’oferta, que ara es basa en el tabac i l’alcohol”, va exposar Camp. En aquest sentit, va relatar que el projecte és que s’implementin botigues outlet en aquesta localitat. “Els outlets sempre estan fora del centre comercial”, va precisar Camp. El ministre va dir que seria com una mena de Roca Village, però amb la diferència que la instal·lació
  • #8 l''outlet' andorrá
    (09/11/16 16:48)

    Al meu parer tota Andorra és un outlet, on les ofertes, les rebaixes i les liquidacions per tancament són permanents, jo diria vitalícios.Es la nostra marca, un circ on creixen els nans a manca de cultura, ètica i idees que no siguin robar i sortir corrent.

    Respondre
  • #7 Aviseu-me quan quedi lliure la plaça !!!.
    (09/11/16 14:50)

    Quan sigui gran, m'agradaria fer de Budzaku. Cobrar 150.000 euros anuals per montar circus i remenar plans "estratègics" de 115 milions. És el meu ídol, és insuperable, no té rival !!.

    Respondre
  • #6 nyap n. 333
    (09/11/16 13:00)

    Les tonteries estan arrivant a nivells estratosfèrics. Com no marxin aviat deixaran tot el país fet un nyap.

    Respondre
  • #5 laura
    (09/11/16 11:32)

    quants diners hem pagat a l'empresa que ens ha donat aquesta idea? Serán ells qui vaigin botiga per botiga,a dir tú has de tancar,tú no pots estar aquí,perque ets massa luxosa per aquest barri,tú cap al barri dels clase baixa,mitja. Per cert Andorra,ja fa temps que som OUTLET.El que es curiós,es que el Pas de la Casa inverteixi 15 mil-lions en les pistes i govern els i vol colocar un comerç de baix nivell.Sr Camp,sius plau,prou fantasmades.

    Respondre
  • #4 PLANS MILIONARIS
    (09/11/16 11:20)

    Encara os creieu el que diu aquest home ? Separar per zones el Principat ? I mentres al sud posen barreres per entrar als supermercats ? Això sí, un altra despesa supermilionaria getionada pels superhomes. Cirque de Soleil ....pla del comerç... ens quedarem sense un euro i ningú els hi para els peus...que en pensen els comerciants ?

    Respondre
  • #3 Polonia 1979
    (09/11/16 10:53)

    Ara ens diràn quins negocis hem de fer i quines botigues s'han d'obrir!!!!.... Deixeu de posar impostos, tinguem la carretera neta, cupos personal realistes, i menys regulació.... i no llencem diners en un enèsim pla estratègic!!!

    Respondre
  • #2 toni
    (09/11/16 10:21)

    no és mala idea si es fa bé...però per això cal que tots els comerciants vagin a la una i ja sabem que a Andorra això és quelcom força complicat. A més a La Roca Village no hi ha tanta competència entre ells, doncs son comerços monomarca. Ara per ara al Pas de la Casa molts venen el mateix article. De totes formes, no deixa de ser una bona iniciativa si arriba a bon terme.

    Respondre
  • #1 Eing....?
    (09/11/16 09:10)

    És el que sempre ha estat ....

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts