Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Òscar Ribas

“Correm el risc de quedar-nos sense tractat duaner i d'associació”

Ribas titlla de catàstrofe no arribar a una entesa amb la UE, es mostra preocupat pel clima polític, demana als partits més seny i veu el govern prou fort per acabar la legislatura
L’excap de Govern acaba de presentar el llibre Panorama des d’Andorra II, un recull d’articles publicats al Diari d’Andorra analitzant assumptes destacats, com els que comenta amb visió actual en una conversa a COPE Andorra-AD Ràdio.

Com veu la situació política actual?
És confusa i complicada. Em recorda molt el clima polític que hi va haver del 1990 al 1994, que va culminar amb la noche de los cuchillos largos el dia abans d’aprovar la Constitució. Ara hi ha un repte important com és la UE i constato que el clima complicat es reprodueix.

Els polítics d’aquella època actuaven d’una altra manera?
Ara hi
  • #12 melania
    (16/11/16 09:43)

    hi ha algú que pugui netejar tota aquesta hipocresía, amiguisme, incompetencia que ens arrastre cap a baix? els millionnaires ens agraden, sempre i quan tinguin interessos al peis... no que el volgueu fer a mida per les vostres tonteries.

    Respondre
  • #11 important
    (10/11/16 08:29)

    Jo vull tindre lo que tenen els politics a final de mes

    Respondre
  • #10 Minerval 33
    (08/11/16 19:08)

    Toni va dir..
    Tota una declaració d'intencions i també una invitació al suïcidi social col·lectiu ..... No gràcies, perpetuar el poder fàctic mitjançant el bipartidisme és estèril, com els eunucs i els castrats, en tots els aspectes, també mentalment.

    Respondre
  • #9 soc tonto
    (08/11/16 17:51)

    Toni va dir..
    Si només us ve un nom i aquest es el Sr.Jaume Bartumeu. Estic segur que aquest nom no pot portar Andorra a cap lloc a no ser a pitjor, vist el que va fer cuan va tenir responsabilitats... un desastre ...... pero no em feu cas; pero s'ha dit fort i preparat, fort i preparat.... i no es el cas-----

    Respondre
  • #8 Toni
    (08/11/16 17:27)

    Quan parlem d'un lider, valent, fort i preparat per Andorra, només em ve un nom, el Sr Jaume Bartumeu. Deixem-nos d'experiemnts amb gaseosa, fem un Govern de concentració nacional per tirar endavant l'acord, i que el lideri el Jaume. I després del referendum eleccions, com per la Constitució. 

    Respondre
  • #7 canya al mono
    (08/11/16 14:51)

    Escolteu la veu d'un polític que sempre a mirat pel be del país. Crec oportú arribar amb un acord amb UE, tenim que entrar i amb les nostres peculiaritats, tenim que preservar l' immigració i intentar controlar-la. No penseu que les liberals ajudaran Andorra, s'ajudaran a ells mateixos i es pitjor no fe res que fer alguna cosa encara que no estigui ben feta al 100%. Si es creu fer un referèndum i aquest que sigui vinculant, es fa, però que es faci davant de tots i que els puguin fer preguntes a les diferents opcions. I que els partidaris del SI i del NO diguin perquè i amb arguments de pes. I ja veurem que hem pensem els que votem. Cal buscar un líder fort i preparat per portar Andorra endavant ......

    Respondre
  • #6 referendum i informació
    (08/11/16 11:46)

    Informació i referendum ja!

    Respondre
  • #5 El segrest de la democràcia.
    (08/11/16 10:53)

    Sense una llei de responsabilitat política, referèndum i democràcia participativa, sempre estarem venuts al caciquisme, amb o sense Europa, amb o sense duanes, amb o sense tabac, és igual.

    Respondre
  • #4 Joan
    (08/11/16 10:35)

    Igual, quel Sr. Garallà, vells politics i vella politica. Cal més democracia, referendum vinculant JA.

    Respondre
  • #3 El gran Carlemany mon pare
    (08/11/16 09:39)

    Referèndum. La clase política no pot elegir per nosaltres.

    Respondre
Veure’n més
12
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts