Es pot fer pitjor.
RespondreDoncs el que és l'atenció telefònica deixa molt que desitjar. Molt. Quan no et deixen amb la paraula a la boca, salta la centraleta i et deixa sense comunicació. Aquesta és la primera impressió que es rep del SAAS quan els necessites per alguna cosa.
Respondrellevo toda la mañana llamando al hospital para pedir hora en medicina interna y no logro conseguir que me atiendan, seguro que ahi falta personal
RespondreCampanya de persecució implacable a la sanitat pública orquestrada pels poders financers, objectiu, la privatització dels serveis de salut.
Respondrehay algo que no funciona del todo bien en el hospital cuando mas del 80% se gasta en personal, esperemos que para pagar estos excesos no bajen mas la calidad de la atención a los usuarios o suban mas los precios, que ya parecen de medicina privada
Respondre
SEGUR QUE ELS SOUS NO ES REPARTEIXEN EQUITATIVAMENT. ANEM A BUSCAR MERCENARIS FORA QUE COL·LABOREN EN LA SAGNIA. TOT UN RECORD DE RESPOSNABILITAT POLÍTICA.
Respondre