Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
relacions exteriors

Andorra dóna suport a l'oferta d'Espanya sobre Gibraltar

Govern va signar la petició de sobirania espanyola a la cimera a Colòmbia
La delegació espanyola va aconseguir que els països presents en la cimera de Cartagena d’Índies (Colòmbia) adoptessin un comunicat especial on es demana que es posi fi a la “situació colonial” a Gibraltar i on s’insta el Regne Unit a negociar amb Espanya sobre la sobirania del Penyal. El text fa referència que Espanya i el Regne Unit han de reprendre les negociacions amb l’esperit de la Declaració de Brussel·les del 1984 i en el marc de les resolucions de les Nacions Unides (favorables a les demandes espanyoles). Andorra és un dels països que va firmar aquesta petició on es
  • #23 cristina
    (12/11/16 10:44)

    Passaran a l'historia com el pitjor Govern d'Andorra.

    Respondre
  • #22 Andosinos
    (08/11/16 23:13)

    Jajajajajaja next step FVI coprince!!!! We are closest than ever to get it!!!!!

    Respondre
  • #21 Neutralitat
    (08/11/16 18:16)

    S'han begut l'enteniment o què??!!! És gravíssim!! Andorra, país neutral, és la nostra base històrica, política, geopolítica, identitària, blabla... Tot el que volgueu. Fora aquest Govern de despropòsits. Si teníem el país tocat això és el cop de gràcia. Sortim al carrer o què? Això ja no es pot tolerar més!!!

    Respondre
  • #20 Pere
    (07/11/16 20:42)

    Molt preocupant aquesta noticia. Ara me n'adono que tenim un problema greu amb DA!

    Respondre
  • #19 J Mont
    (07/11/16 20:00)

    Per quan eleccions a les "Valls neutres d'Andorra"? No vull a aprenents d'alta política com a presidents, prefereixo a gent amb sentit d'Estat i les idees clares

    Respondre
  • #18 Ramon
    (07/11/16 19:59)

    Andorra s'ha convertit en el bufó de la cort, a les ordres d'una Europa en decadència, dirigida per psicòpates neoliberals.I a sobres ens ho intenteu vendre com una cosa positiva, com una negociació per a un brillant futur ....

    Respondre
  • #17 gaulois
    (07/11/16 19:49)

    que sap Mariano Rajoy sobre Toni Martí? perquè no serà per evitar la "pinça" Gibraltar i Andorra que li ha demanat de donar-li suport en aquest tema! #ilssontfouscesandorriens

    Respondre
  • #16 Citizens
    (07/11/16 19:47)

    Lords of Britain and the United States do not pay much attention to this firm. Our government does not pass a good time. Please, on behalf of anonymous citizens, forgive the inconvenience caused. Our next government will try to solve this fatal slip. Thank you

    Respondre
  • #15 Un d'aqui
    (07/11/16 18:39)

    Que diria el Sr.Martí si un altre estat fessi costat a Espanya,perqué Andorra es convertis en una provincia més d'aquest regne?i un altra que co...ns hi fem nosaltres a totes aquestes conferències Iberoamericanes?es que no s'adonen els mateixos de DA,que han perdut el seny?

    Respondre
  • #14 El gran Carlemany mon pare
    (07/11/16 17:56)

    La sobirania d'Andorra són els 240 milions d'euros en despesa pública. Si reduissim el gasto públic o augmentessim els ingressos (cosa improbable) tornaríem a ésser lliures.Però malauradament, molt em temo, que no ens queda altra que claudicar amb la "troica". Pobra Andorra....

    Respondre
Veure’n més
23
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts