Andorra va registrar un total de 601 parts durant l’any 2015 i d’aquests, en 263 ocasions les gestants van acabar donant el cordó umbilical, el que representa un 43,7% dels parts. Així es va informar ahir des del Govern mitjançant un comunicat en el qual es va destacar que aquestes xifres “posen de manifest una gran solidaritat de les gestants i les famílies d’Andorra” Les dades es van donar a conèixer coincidint amb la celebració de la reunió anual de la comissió de seguiment del programa de donació d’unitats de cordó umbilical, que va estar presidida pel ministre de Salut,