La Cambra de Comerç va valorar ahir positivament la reunió que van mantenir dijous amb el ministre de Salut, Carles Álvarez, juntament amb dirigents del SAAS i de la CASS per tal de rebre informació sobre la reforma sanitària.
La directora de l’entitat, Pilar Escalé, va afirmar que “la reunió va anar bé” i va detallar que des del ministeri “es va fer una explicació i presentació de les línies directores i estratègiques de la reforma”. Els membres del Ple de la Cambra, als quals va anar específicament dirigida l’exposició, en concret van rebre explicacions sobre “la implantació del professional regulat,
Lo guay de la Cambra de Comerç, es que sempre valoren tot positivament. Ole vosotros!
Respondre