El líder del Govern va destacar en el seu discurs els paral·lelismes històrics entre els dos països
El cap de Govern, Toni Martí, va ser rebut ahir en honor d’orador oficial pels capitans regents (els caps d’Estat) de la República de San Marino, Gean Nicola i Massimo Andrea, al Palau Públic, on va ser condecorat amb la Gran Creu de l’Ordre eqüestre de Santa Àgueda. Durant la seva intervenció en la cerimònia d’investidura dels capitans regents, el cap de Govern va mostrar la seva gratitud als representants de les institucions de la República pels honors concedits i va afirmar que la seva visita és un símbol de les bones relacions diplomàtiques, dels esforços compartits i dels objectius