El ministre destaca la relació qualitat-cost de la nova infraestructura i assenyala l’activitat econòmica que generarà
El ministre d’Ordenament Territorial, Jordi Torres Falcó, va reconéixer ahir que la futura estació nacional d’autobusos “potser no serà la millor, però sí que serà un punt de partida”. Ho va fer davant dels afiliats del Col·legi Oficial d’Arquitectes d’Andorra amb motiu de la xerrada de l’arquitecte Rafael Torrelo, sobre infraestructures similars. No obstant això, sí que va voler remarcar que la relació cost-qualitat del projecte, que finalment serà de l’entorn de l’1,3 milions d’euros, “és més coherent que els 10 milions que es preveien inicialment” i va voler insistir en “l’activitat econòmica” que generarà la infraestructura.
Després del rebuig del
Ja ja ja, sembla una broma. Amb 1,3 milions no podem tenir una estació d'autobusos de qualitat? Per les quatre línies de busos que circulen quin tipus d'estació preveien?
Respondre