

Primer els pares no haurien de beure, que son l'exemple dels fills. I els fills, a casa, i no tant de festa, que els nens de 14 anys han d'estudiar o fe deport. Ahhh i els Comuns, que mo organitzin tantes festes, que son els primer instigadors a que sortin i venguin. No poden organitzar altres coses de dia?????
Respondre
Andorra sencera fa olor de cànnabis, per tot arreu, sobretot en els centres d'ensenyament, l'alcohol s'ha heregit com la medicina popular, si estàs content preses alcohol, si estàs trist, preses el doble d'alcohol, no hi ha diversió sense que hi hagi alcohol, no hi ha mesura de control sobre la quantitat d'alcohol, a més beus, més popular i més trempat ets.
Respondre
Entre d'altres efectes, l'alcohol causa enfrontaments amb les autoritats, baralles, accidents de trànsit, intoxicacions etíliques, ingressos hospitalaris, deteriorament dels espais públics, deteriorament de la salut mental i física, multes econòmiques, agressions, pràctiques sexuals de risc, conflictes familiars i enfrontaments amb veïns o comerciantes.Una autèntica xacra de la societat, però sembla ser que d'altra banda l'alcohol està gravat amb un 70% d'impostos, la qual cosa afavoreix als governs i fa que la població sigui submisa, quina casualitat , resulta que l'alcohol és l'inhibidor de la raó per excel·lència.....difícilmentent es prohibirá...
Respondre
A Andorra hem perdut el seny i el sentit comú, tot està encaminat cap al creixement econòmic, i hem oblidat els valors i la salut social, a nivell psicològic i físic.Las polítiques socials haurian de interessar-se en el declivi social que està patint la ciutadania andorrana .Drogas, alcohol, velocitat i violència campen al seu aire en els carrers d'Andorra, una Andorra que ja ningú reconeix com a seva .......
Respondre
Malauradament, Gil té raó ! Com que els joves semblen incapaços de controlar-se ells mateixos, els hem de controlar ! Sinó, això pot acabar malament. La llibertat és una cosa, però quan hi ha irresponsabilitat !
Respondre
tota la raó, implantem l'estat policial per tothom i que els menors ho facin sota la catifa, una solució pionera que podrás vendre més enllà de les nostres terres, presentat com a especialista en resolució de conflictes socials, jo et votaré fen salts, tindràs el meu vot si aconsegueixo la punteria necessària per ficar-lo dins la urna. y la pedhagohgia lhi deisem als hingeniers aerospasials de la N-asa.
Respondre
Falsedat i hipocresia, demaneu als policies i al servei d'ambulàncies i a urgències i us explicaran la realitat de les nits de festa en aquest país en que tot s'amaga per la imatge, quantes borracheres de menors han d'atendre, i no fa dos dies, ja fa uns anys que dura. demaneu demaneu, una mica més de rigor i realitat, el toro per les banyes cal agafar.
Respondre
Prohibir l'alcohol a totes les festes populars i tenir totes les persones que entren controlades. És difícil ??? Aquí a Andorra hem arribat al nivell de canta mañanes ! No parem de veure tot amb lleis, punyetes i rucades ! Som petits ! No podem tornar a fer les coses a la NOSTRA MANERA amb seny ? I de manera senzilla ? Els nostres polítics estan carregats de punyetes !
Respondre
Gil va dir..Prohibir l'alcohol a totes les festes populars i tenir totes les persones que entren controlades. És difícil ??? Aquí a Andorra hem arribat al nivell de canta mañanes ! No parem de veure tot amb lleis, punyetes i rucades ! Som petits ! No podem tornar a fer les coses a la NOSTRA MANERA amb seny ? I de manera senzilla ? Els nostres polítics estan carregats de punyetes !
RespondreLes administracions,general i parroquials en tenen bona part de culpa,tot comença i acaba amb tiberis i sobretot beure,aperitius,vins bullits,moscatells,vins rancis,apert,refrescos que la meitat son amb alcohol,etc.etc.tot aixó porta irremeiablement a un alcoholisme,es vergonyós el que es passa.