El pàrquing del Parc Central d'Andorra la Vella va ser el punt de sortida.
Fernando Galindo#6 NO sé si ets de govern però la forma en que em contestes em falta al respecte. Soc el primer en voler ser sostenible i la iniciativa Engega està de fàbula per això m'he passat a elèctric. Si envés de criticar aprens a escoltar el meu feed-back et permetrà millorar una iniciativa de país que com totes les iniciatives als principis tenen punts negatius. He deixat clar a govern els punts negatius perquè els positius ja els coneixem tots. I crec que més aviat m'ho tindries que agrair...
Respondre#1. Et sembla poc 10.000€ d'ajuda? Carrega a casa i deixa d'emprenyar. I per cert posa't un comptador a la wallbox que estás obligat per llei
RespondreEl cotxe elèctric és pura especulació i monopoli de futur, les patents de les bateries del món pertanyen a la Standard Oil, empresa monopolista mundial.Per poder carregar tots els cotxes que hi ha en circulació les plantes elèctriques hauran consumir més i per tant hi haurà més contaminació ... crec que ho electric, tal com el coneixem, és un error molt bé claculat. El H2O és el futur,també l'aire comprimit,pero aixó no interesa... Ara mateix sembla que evolucionem, però en realitat estem involucionant. Tot ens contamina i tots ens fa ser esclaus del monopoli.
RespondreContinuo esperant resposta d'algun representant de govern al meu comentari, gràcies.
RespondreCe sont, pour la plupart, des voitures avec un maximum de 300 kms d´autonomie ! Imaginez aller à Barcelone (destination favorite d´ici). Il vous restera 50 kms de réserve d´énergie à l´arrivée, à condition de ne pas avoir fait de queues et de ne pas trop avoir utilisé l´air conditionné ainsi que tous les autres mangeurs d´énergie. À vous de juger ! Ensuite, en supposant qu´il y ait des chargeurs dans toutes les aires de repos. Comment charger toutes les voitures en même temps en sachant qu´il faut un minimum important de temps pour avoir une recharge à 100 % ! imaginez les départs en vacances avec uniquement des voitures électriques sur la route ! Je ne vois l´utilité qu´en ville pour l´instant. Ce sont des véhicules lourds car les batteries pèsent énormément. Tesla, pour l´instant, a des véhicules avec entre 400 et 500 kms en autonomie, mais leur dernier SUV n´a que 300 kms d´autonomie ! impossible de prendre des routes de montagne dans des coins perdus avec un tel véhicule. Voilà !
RespondreA Ordino van instalar un carregador,a l'entrada de l'aparcament Prat de Call,fa uns tres anys i no ha servit mai,tot es pura publicitat i fer-se veure,els vehicles totalment elèctrics encara no están ben estudiats a part que son molt cars,notenen abast per fer més de 100 Km.i pesen molt,uns trastos.
RespondreCom a usuari de un vehicle elèctric, demano al ministeri que em responguin a aquestes preguntes: -Com es que practicament tots els punts de recàrrega estan apagats (Nord Andorra i Mutua de St Julia). Tots menys els de FEDA no funcionen! -Com es que el punt de càrrega ràpida de La Massana ha de ser davant de les oficines de Nord Andorrra? Un lloc gens cèntric i que fins i tot ells m'ho confirmen. Entenc que els seus treballadors voldran la conveniència d'aparcar davant del despatx i carrregar però això no es pensar per al país! No seria mes raonable i centric instal•larlo davant del Comú? -Com es que 3 empreses elèctriques decideixen les seves regles de joc? Això des de govern no m'ho vau informar. FEDA es l'unica empresa que podré carregar el cotxe gratuïtament els altres em fan pagar i ho veneu des de govern que es gratuït. Els demano mes claritat. -Com pot ser que no puc saber quan consumeix la meva Wallbox ja que me la vau fer conectar al contador de casa. Responeume aquí SVP
Respondre
Tens tota la raó, et demano disculpes!
Respondre