El nombre d’exemplars ha crescut un 10% des del 2008 i el de tiradors ha pujat un 30%
El ministeri de Medi Ambient i Sostenibilitat ha fixat en 119 el nombre d’exemplars que podran capturar els 511 caçadors apuntats a la Setmana de l’isard, que se celebrarà de l’11 al 18 de setembre. Ho va comunicar ahir el Govern en una nota de premsa després de la reunió de la comissió de seguiment de la caça, que es va celebrar dijous passat, 28 de juliol. Des de l’any 2012, el nombre de caçadors s’ha incrementat un 30% (de 392 aquell any als 511 de l’actual), mentre que la població d’isards s’ha incrementat en un 10% i presenta una
... i mentrestant el poble ras anirà a treballar per aixecar el país i fer fructificar els comptes bancaris d'aquests caçadors...
Respondre