Turisme

'Scalada Vision' rep 105.081 espectadors

Les 22 representacions han tingut una ocupació del 95,4%, “la més alta” des que va iniciar-se la col·laboració

'Scalada Vision' rep 105.081 espectadorsANDORRA TURISME

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Andorra Turisme va facilitar ahir el balanç definitiu d’espectadors a Scalada Vision, el muntatge del Cirque du Soleil que enguany s’ha representat 22 vegades –una més que l’any passat– al recinte del Parc Central. Finalment han estat 105.081 persones les que han assistit a alguna de les funcions, assolint una ocupació de les localitats ofertes del 95,4%. Des de la societat pública van destacar que el nombre de visitants és rècord i també l’ocupació, que és “la més alta des que es va iniciar Scalada el 2013”, segons van assenyalar en una nota de premsa. Com és habitual, les funcions de cap de setmana (divendres i dissabte) van ser les que més espectadors van atreure.

La coberta del recinte per evitar que el públic patís les inclemències meteorològiques ha estat determinant en l’augment de públic, defensen des d’Andorra Turisme, que també van congratular-se que la carpa hagi servit per assolir una major interacció amb el públic ja que un dels números acrobàtics es realitzava usant el sostre i en l’espai destinat al públic dempeus.

Quant a la distribució de les entrades de seient, un 64% es van comercialitzar a través d’allotjaments turístics, agències de viatges o operadors turístics, mentre que la resta es van adquirir via Internet o a les taquilles habilitades al Parc Central, una altra de les novetats d’aquesta edició.

Segons el ministre de Turisme, Francesc Camp, les xifres demostren la consolidació de l’espectacle del Cirque du Soleil “com una de les ofertes turístiques de referència a l’estiu” i que, a més, és “capaç d’atreure per si sola milers de visitants”. Al seu torn, el director de producte i nous projectes d’Andorra Turisme, Enric Torres, en va destacar la força de les novetats d’enguany, amb una interacció major amb els assistents que “ha motivat que el públic se sentís molt més integrat dins de l’espectacle i crec que aquest fet ha marcat força la diferència amb els espectacles de les edicions anteriors”.

L’impacte econòmic i la repercussió mediàtica i a les xarxes d’Scalada Vision s’està recopilant i es donarà a conèixer, com sol ser habitual, a mitjan setembre. Andorra Turisme també va recordar que l’espectacle del 2017 ja està assegurat i que “els propers mesos” es començarà a treballar en el contingut.

tracking