La incidència ha afectat un 20% dels usuaris


som........telecom?
Respondre
La pregunta es la siguiente,¿nos devolveréis el dinero del corte del suministro contratado por vuestra negligencia he inoperatividad supina? Gracias por el silencia administrativo que os caracteriza....
Respondre
Continuem sense internet. ...Sta no sap perquè..... son les 17:30. Tot arreglat?
Respondre
Redeu tens raó! A espanya la compania ONO dona un servei a 300mb de fibra i manté la linia de coure!!!!
Respondre
Son les 16:37 i continuem sense internet.
Respondre
2000?, ens prenen per rucs? Son, han sigut i seran uns poca vergonyes.
Respondre
Ai que patirem amb la fibra. Algú ha arribat a pensar que la fibra és el primer que caurà en cas d'emergència? Sabíeu que amb el coure tradicional, en cas de fallada elèctrica teníem la possibilitat de fer trucades? Heu vist que si no endolleu la ONT al corrent NO teniu telefon? Que passarà el dia que hi hagi una apagada elèctrica, un blackout? Com funcionaran els telefons dels ascensors? Com funcionaran els avisadors d'urgència dels padrins? No tindrem mobils operatius, però tampoc els fixes funcionaran... Això no ho ha pensat ningú? L'únic que han pensat és que s'estalviaran calerons al apagar una xarxa, el coure, que en aquests casos SI hauria funcionat.
Respondre
Andorra=República BANANERA !
Respondre