

Les paraules "calidad assistencial" són molt boniques i sona molt dolç, però tots sabem en el que s'ha convertit la sanitat a Andorra, en una cova de lladres on Aibabá és el més innocent de tots ....
Respondre
Voleu dir que s´en surten ? dona més la sensació d´una picabaralla política !
Respondre
el sistema sanitari, el valor del punt de jubilació, retallades per tot arreu, a on anirem a parar ?
Respondre
Malament si no rebaixa la despesa, el sistema sanitari fallarà i haurem de pagar els ciutadans.
Respondre
és del que es tracta és de reduir la despesa augmentat l´eficiència millorant l´organització
Respondre