Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sondejos

Els mals resultats del CRES fan “reflexionar” Andorra Telecom

El darrer Observatori apunta que l’empresa és el segon servei públic amb més nivell d’insatisfacció
El darrer Observatori del Centre de Recerca Sociològica (CRES) fet públic dimarts no ha deixat bon regust de boca a Andorra Telecom. La companyia apareixia com el segon servei públic amb un nivell d’insatisfacció més elevat per part dels enquestats, només per darrere de la Caixa Andorrana de Seguretat Social. Un 31,3% van manifestar sentir-se poc o gents contents amb el servei ofert. Des de l’empresa, el director de Relació amb el client, Josep Vilana, reconeix que “més d’un 30% d’insatisfets fa reflexionar”.
Entre els aspectes que més critiquen els enquestats hi ha els “preus cars/monopoli” i el “mal funcionament dels
  • #7 Julia
    (10/06/16 00:58)

    Tant sols que la Direcció i el Ministeri escoltessin els seus treballadors i els seus clients 1 minut a l'any, no les veus interessades en vendre res, tindríem la millor empresa del mon.

    Respondre
  • #6 CDiego
    (09/06/16 20:42)

    Serveis cars per finançar projectes faraònics que paguem els usuaris del monopoli.

    Respondre
  • #5 Conciencia empresarial ?
    (09/06/16 17:55)

    Nos estáis tomando el pelo? Queréis hacernos entender que a los sufridores (clientes de And Telecom) estamos abrigados con la conciencia y lealtad de esta Parapública que ya es más Privada que Pública? La prioridad de esta empresa nunca fue el cliente,siempre fue la maximización del beneficio,y se nota de largo en el servicio y atención.

    Respondre
  • #4 Toni
    (09/06/16 17:49)

    Molt bla bla bla al fòrum empresa de Andorra Telecom, i al mateix temps el andorra.ad estava en una llista negra.

    Respondre
  • #3 Josep Roig
    (09/06/16 12:28)

    Jo nomenaria 5 o 6 titelles més de la parapública com a directors adjunts o coordinadors - no ho busque a la llei de la Funció Pública- que riuen les gràcies del Govern dels millors, aquests tipus d'individus per mantenir el seu status quo no tenen cap escrúpul, per tant, paralelament pujaria les tarifes, de manera que el més llest del Govern dels millors, podria agafar els dividens per no tenir dèficits de 50 mnilions d'euros. Classe Magistral - no la busqueu per internet- és propietat intelectual dels andorrans Bons, els dolents tots som tontets !!

    Respondre
  • #2 Una ideia
    (09/06/16 12:19)

    Potser els 30 milions d´Euros que amb sobrecostos i ruqueries segurament seran mes del doble es podrien haver invertit en millores de xarxa, i en rebaixes tarifaries.

    Respondre
  • #1 Pars
    (09/06/16 09:28)

    Un mediador també per Andorra Telecom. Potser seria la solució pe veure què es pot millorar en relació als clients.

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477