Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar

BIBM renova la imatge i s’anomenarà MoraBanc

L’entitat recupera el nom de la família accionista amb la voluntat de ser més propera als clients
Actualitzada 11/11/2011 a les 07:25
En aquest sentit, el president del grup MoraBanc, Francesc Mora, va explicar que el fet de comptar amb dues marques “podia donar una imatge de separació que no existia i no transmetia valors familiars”. També va indicar que amb vista als nous reptes “tampoc no donava un avantatge competitiu”. Així, amb la nova nomenclatura es reforça el model de banca familiar i s’atorga protagonisme al nom de la família fundadora de l’entitat que el 2012 celebrarà el 60è aniversari. “Un banc familiar apunta confiança, solidesa i compromís, valors molt importants en l’entron on estem”, va remarcar el president de MoraBanc, Jordi Mora. Pel que fa al canvi d’imatge, el nou símbol busca representar la part més distintiva reflectida en l’edifici que l’entitat té a l’avinguda Meritxell i, al mateix temps, evoca el perfil d’una muntanya. D’altra banda, s’ha mantingut el color blau i s’han canviat les lletres fent-les més “modernes i fortes”, tal com va explicar Jordi Mora. De la seva banda, Víctor Mirabet, conseller delegat de Coleman CBX, empresa que ha col·laborat en el desenvolupament de la nova marca, va destacar que el canvi compleix “les tres C: confort, compromís i competitivitat”. El canvi d’imatge no farà variar ni el funcionament de l’entitat ni les seves quatre àrees de negoci, encara que s’incorpora el terme Mora als seus noms: MoraBanc (activitat de particulars), Mora Private Banking (banca privada), Mora Asset Management (gestora d’actius) i Mora Wealth Management (marca internacional amb gestores de patrimoni a Zuric i Miami).
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2016 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477