Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Sr. Dalleres millor no opini, ha de ser un servei al ciutadà que treballa i que es pugui desplaçar a tota hora (el ser un país turístic fa que els horaris siguin molt diversos... hotels, restaurants, etc).
RespondreA partir de certes hores no tenim bus pero aixó no ni ha usuaris.
RespondrePer això s´en diu transport públic, no ha de ser un negoci per guanyar diners és un servei perquè la gent pugui anar a treballar i desplaçarce sense haver de dependre del cotxe. Potser tots els diners que han gastat en subvencionar vehicles elèctrics de luxe el podien haver invertit en un servei de busos 24 H i de qualitat.
RespondreRETRATADO com diria aquell
Respondre
El transporte de personas en todo el mundo es un servicio al público sea o no deficitario no hay que buscar el negocio sino el servicio que debe sufragarse con otras partidas presupuestarias en el supuesto de que no se autofinancie.
S'ha retratat a fons el Sr. Dalleres amb aquesta declaració! Se li ha de reconéixer la sinceritat
RespondrePerò això ho compenseu amb les hores en les quals van els busos plens i amb la compensació dels abonaments gratuïts mai/poc utilitzats, no?
Respondre
primer el transport públic és un servei a la població i al país, localitzar-lo únicament com un interès monetari només negoci és un gran error que no beneficia ningú. segon què hi ha franges horàries on hi ha menys passatgers i no surt a compte..jajaja... però no es fa referència quan els autobusos porten força retard o et deixen a terra o quan van els autobusos que la gent ha d'anar dreta enganxat al vidre davanter de l'autobus sent això il·legal i no pots baixar ni pujar perquè el passadís central de l'autobus està massificat. i que el transport públic sigui gratuït no és cap proesa quan a gairebé tot Europa ho tenen així, tant per carretera com ferroviari per a residents i no oblidem que és una mesura també per desmassificar els centres de la ciutat per facilitar al turista. gràcies
Respondre