x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Gabriel Dalleres

A partir de segons quines hores no hi ha usuaris suficients per mantenir el servei [de transport públic]”

Actualitzada 24/01/2023 a les 06:32
A partir de segons quines hores no hi ha usuaris suficients per mantenir el servei [de transport públic]”

Gabriel Dalleres, Gerent de Coopalsa

Un servei públic ha de ser molt flexible.
  • #8 Mama
    (24/01/23 17:30)

    primer el transport públic és un servei a la població i al país, localitzar-lo únicament com un interès monetari només negoci és un gran error que no beneficia ningú. segon què hi ha franges horàries on hi ha menys passatgers i no surt a compte..jajaja... però no es fa referència quan els autobusos porten força retard o et deixen a terra o quan van els autobusos que la gent ha d'anar dreta enganxat al vidre davanter de l'autobus sent això il·legal i no pots baixar ni pujar perquè el passadís central de l'autobus està massificat. i que el transport públic sigui gratuït no és cap proesa quan a gairebé tot Europa ho tenen així, tant per carretera com ferroviari per a residents i no oblidem que és una mesura també per desmassificar els centres de la ciutat per facilitar al turista. gràcies

    Respondre
  • #7 Ciutadà
    (24/01/23 14:34)

    Sr. Dalleres millor no opini, ha de ser un servei al ciutadà que treballa i que es pugui desplaçar a tota hora (el ser un país turístic fa que els horaris siguin molt diversos... hotels, restaurants, etc).

    Respondre
  • #6 Pedro
    (24/01/23 11:46)

    A partir de certes hores no tenim bus pero aixó no ni ha usuaris.

    Respondre
  • #5 Acudit del dia
    (24/01/23 11:09)

    Per això s´en diu transport públic, no ha de ser un negoci per guanyar diners és un servei perquè la gent pugui anar a treballar i desplaçarce sense haver de dependre del cotxe. Potser tots els diners que han gastat en subvencionar vehicles elèctrics de luxe el podien haver invertit en un servei de busos 24 H i de qualitat.

    Respondre
  • #4 pirata
    (24/01/23 10:50)

    RETRATADO com diria aquell

    Respondre
  • #3 Clipol
    (24/01/23 09:48)

    El transporte de personas en todo el mundo es un servicio al público sea o no deficitario no hay que buscar el negocio sino el servicio que debe sufragarse con otras partidas presupuestarias en el supuesto de que no se autofinancie.

    Respondre
  • #2 Clípol
    (24/01/23 08:50)

    S'ha retratat a fons el Sr. Dalleres amb aquesta declaració! Se li ha de reconéixer la sinceritat

    Respondre
  • #1 Joan
    (24/01/23 08:28)

    Però això ho compenseu amb les hores en les quals van els busos plens i amb la compensació dels abonaments gratuïts mai/poc utilitzats, no?

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2024 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts