x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Joan Martínez Benazet

Els moviments antivacunes maten i ensorren economies. Demano a la consellera que ho consulti amb la seva consciència”

Actualitzada 25/11/2021 a les 06:00
Els moviments antivacunes maten i ensorren economies. Demano a la consellera que ho consulti amb la seva consciència”

Joan Martínez Benazet, Ministre de Salut

Quan s’ocupa un càrrec amb responsabilitats polítiques cal pensar bé les accions que es fan.
  • #8 Pepe
    (25/11/21 16:07)

    Si, si...y se comen a los niños y les huele el aliento. Menos mal q estos delitos contra la humanidad, no prescriben....Y el FMI no va a mandar siempre.....Q junto al banco Internacional de pagos, son los q hunden economías. No cuatro matáis q no se fian de ti ni del resto de los políticos del mundo. Pq yo no sé q está pasando, pero si se q de lo q me estan contando, uno no se puede creer nada.

    Respondre
  • #7 xita
    (25/11/21 11:21)

    xita va dir..
    he oblidat que això es criminalitzar i el diari no publiqueu totes les opinions quan hi ha d'haver llibertat d'expressió !!

    Respondre
  • #6 Informació
    (25/11/21 11:12)

    Dues informacions rellevants que el ministre hauria de tenir en consideració. Copio els títols, ja que em censureu si poso el link: 1) Des médecins allemands confirment à nouveau la corrélation entre vaccin et surmortalité 2) La OMS atribuye la nueva ola de covid que asola Europa a la excesiva relajación en las personas vacunadas.

    Respondre
  • #5 xita
    (25/11/21 11:02)

    això no son vacunes son ASSAJOS CLÍNICS i els mitjans no informeu correctament

    Respondre
  • #4 I have a dream
    (25/11/21 10:33)

    Sr Benazet! a la concentració hi havia persones vacunades i persones no vacunades unides per la llibertat! s'haurà d'informar abans de posar "manifestació antivacunes", que a més està mal dit, el nom correcte seria "antivacunes covid", que per cert no són obligatòries, perquè la cartilla de vacunes obligatòries totes aquestes persones les tenen al dia !

    Respondre
  • #3 Informació ...
    (25/11/21 09:27)

    El teléfon per a demanar vacunar-se es el 775019.

    Respondre
  • #2 Ester
    (25/11/21 09:17)

    Conciència?

    Respondre
  • #1 Schuster