x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Sílvia Calvó

Els joves i els infants tenen dret a gaudir d'un entorn climàtic sa i també que les seves propostes siguin escoltades”

Actualitzada 12/11/2021 a les 05:48
Els joves i els infants tenen dret a gaudir d’un entorn climàtic sa i també que les seves propostes siguin escoltades”

Sílvia Calvó, Ministra de Medi Ambient

El que diuen els polítics en general i el que acaben fent sol ser molt diferent.
  • #7 Toni
    (12/11/21 17:51)

    Els joven, no tan joves, majors, dones, homes, nens ... tots tenim el dret de ser escoltats, i les governants tenen el dret i l'obligació de fer el millor que poden pel seu pais, i això no ha succeit mai a Andorra, i aquest Govern es dels pitjors que ha tingut el nostre pais, i és una autentica llàstima, i ni ha fet res positiu, hi cho esta fent ni ho farà. El minim que podrían fer es estar callats, per que cada vegada que obren la boca es llueixen, com aquesta frase de la Ministra.  

    Respondre
  • #6 Drets
    (12/11/21 14:36)

    Els infants, joves i TOTHOM, Tenim dret a que el ministeri faci la seva feina real, (no mascarades que no serveixen per res i costen diners), impedeixin les, destrosses al territori i salvaguardi la natura, pel bé de tots!!!!

    Respondre
  • #5 Mort, qui t'ha mort?
    (12/11/21 13:45)

    Els joves i els infants tenen dret a no respirar les toxines d´un forn incinerador que els mata lentament, no li sembla
    Sra Calvo....?

    Respondre
  • #4 J.
    (12/11/21 12:05)

    I al mateix temps cap dels països més grans productors d'automòbils han signat per posar fi al motor de combustió al 2035. Quan us donareu compte que tot això és parlar per parlar, per quedar bé, i que no es farà per qüestions de diners ?

    Respondre
  • #3 Dand
    (12/11/21 10:21)

    Siiii com voste sempre ha escoltat propostes sobre plantes recicladores…

    Respondre
  • #2 Natalia
    (12/11/21 10:02)

    I la resta de persones també tenim dret a un entorn sense contaminació acústica provinent de tubs d'escapament manipulats per a perforar-nos els timpans, perquè això és el que tenim diàriament en tots les carreteres del país. Pensen fer alguna cosa sobre aquest tema?

    Respondre
  • #1 monsieur Tout le monde
    (12/11/21 09:42)

    Bravo Ministra!!! I que proposa al respecte? Enviar-los a tots a la Lluna en que viviu alguns amb una connexió 5G subvencionada?

    Respondre
7
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts