x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Olga Molné

“La gent que ve a viure a la parròquia de la Massana no només hi ve a dormir, sinó també a treballar”

Actualitzada 11/10/2021 a les 06:33
“La gent que ve a viure a la parròquia de la Massana no només hi ve a dormir, sinó també a treballar”

Olga Molné, Cònsol de la Massana

Per les cues que hi ha cada dia sembla que un gruix important opta només per dormir.

 
  • #12 Circulació
    (12/10/21 12:38)

    Si quin poblet mes maco on els seus agents de la circulació continuen posant multes d'aparcament quan juste a costat hi ha problèmes de circulació. Un cada dia dedicat a ajudar els clients del sr Garalla a surtir del seu parking per no tenir de fer la volta i creuar la carratera directa. La Massana el paradis d'Andorra !!

    Respondre
  • #11 massanayork
    (11/10/21 19:31)

    Com si La Massana fos Nova York jeje

    Respondre
  • #10 Sara
    (11/10/21 14:42)

    Porto 35 anys visquen a La Massana i cada vegada anem a pitjor. Les cues son a totes hores i ja no parlem quan hi ha turistes.

    Respondre
  • #9 Disneuworld la massana
    (11/10/21 11:22)

    Jajajaja… vivim en casopolons com el seu i el del ex Cònsul i tenim feines igual de remunerades!!! Quin nivell aquesta dona!

    Respondre
  • #8 miquel
    (11/10/21 11:11)

  • #7 Massano
    (11/10/21 10:38)

    Sra. Molné, la convidem a viure una setmana com un treballador normal. La Massana com parroquia fa una gestió més que pèssima de la circulació, posant multes amb esperit recaptatori espectacular. Amb 2 semafòrs i 5 agents menys la circulació sería més afectiu que ara. Mai es veu el agents situats en els punts estratègics. No hi ha cap estratègia ni cap plà. La Massana fa pena desde la Serra de l'honor fins a la sortida en qüestió de cues i de vehicles per tot arreu. La gestió urbanistíca és més que penosa, diría inexistent. Canvi de comú ja!!!

    Respondre
  • #6 pirata
    (11/10/21 09:27)

    Que facin el vial ja! Es tercermundista el trànsit que hi ha a la Massana. Tothom que pot evita de passar-hi, es horrós.

    Respondre
  • #5 raul
    (11/10/21 08:56)

    volem el vial ja...estem fins als nassos de pasos de vianants, rotondes i coses sense cap sentit. Que a les 7:30h ja hi hagin cues ja es de traca, pero suma i sigue...

    Respondre
  • #4 Karl