x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Carine Montaner

“De moment no em vacunaré. M'espero al 2023 per veure els efectes a mitjà termini”

Actualitzada 18/05/2021 a les 06:39
“De moment no em vacunaré. M’espero al 2023 per veure els efectes a mitjà termini”

Carine Montaner, Consellera general no adscrita

Sortosament la ciència ha estat més ràpida
  • #17 Kiko
    (18/05/21 22:24)

    Olee tu ! Així es diu responsabilitat politica. Millor tot tancat, tots al atur o en Erto i ens anem arruïnant ...

    Respondre
  • #16 clara
    (18/05/21 19:57)

    Tenim uns pulitics que fan cagar. Del primer a l'ultim !!!

    Respondre
  • #15 Bàrbara
    (18/05/21 18:18)

    Una vergonya aquest personatge!

    Respondre
  • #14 Benjamí
    (18/05/21 13:58)

    I encara es dubta de si la sra. Montaner és negacionista?. Ara, què, si tot va bé, el 2023 no caldrà que es vaccine perquè ja no hi haurà virus circulant.

    Respondre
  • #13 Arcangel
    (18/05/21 12:25)

    Karma va dir..
    Tens rao, jo tampoc comparteixo el posicionament mainstreaming neoliberal probigfarma, com feu tots els borregos. Penso que la terra es plana, que no van existir les cameres de gas i les vacunes causen autisme. Encara que el meu pensament posi en perill la salut i la economia del pais, m'heu de creure a mi escrivit des de un raco de casa meva i no a els organismes intenacionals i cietifics de prestigi, que estan tots comprats pel Bill Gates i la Nasa.

    Respondre
  • #12 Karma
    (18/05/21 11:31)

    El respecte als posicionaments pro-agulles llueix ample per la seva absència. S'han d'afusellar tots els que no comparteixen el posicionament mainstreaming neoliberal probigfarma?

    Respondre
  • #11 Serni
    (18/05/21 10:52)

    Molt solidària, quin nivell de servidors públics que tenim.
    Per cert, si com molts antivacunes pensa que les vacunes poden modificar el ADN, ho hauria de veure com a una oportunitat.

    Respondre
  • #10 De la Montaner, allibereu-nos-en, Senyor!
    (18/05/21 09:53)

    Tota una consellera general fent servir els seus conciutadans de conillets d'índies. A mitjà termini, amb ningú vacunat, viuríem una  tragèdia global.

    Respondre
  • #9 Manel
    (18/05/21 09:39)

    Tant de bó a les pròximes eleccions no la voti ni el tato!
    Vostè lo únic que es mereix es desaparèixer de les institucions del país i passar a ser un cadàver polític!
    Com diuen a França: Reléguée aux oubliettes de l'histoire! Això és el que es mereix, i aquest ha de ser el seu lloc!

    Respondre
  • #8 2023
    (18/05/21 09:19)

    Si senyora, si no es vacuna s'haura de quedar a la cova d'on ve senyoreta perque no la deixaran ni agafar el bus de poble...

    Respondre
Veure’n més
17
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts