x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Betim Budzaku

“David Guetta, parlem del número 1. És la persona que ha convertit la música electrònica i la dansa en un èxit"

Actualitzada 01/05/2021 a les 06:36
“David Guetta, parlem del número 1. És la persona que ha convertit la música electrònica i la dansa en un èxit"

Betim Budzaku, Gerent d’Andorra Turisme

La dansa també?
  • #8 Yes
    (01/05/21 16:14)

    Como las discotecas de Ibiza este año, con toda seguridad, no abrirán todos estos DJs están de oferta para su contratación.
    Al que le guste este tipo de música que se aproveche ahora que los Djs están de saldo, es el momento.

    Respondre
  • #7 Profesional del techno
    (01/05/21 14:58)

    Aquest Bazoka pensa que som tontos o qué? Jo connec aquest món de la música electrònica i els grans professionals no tenen cap respecte pel Guetta. Et pot agradar o no aquesta música, aixó es cert. Pero en David Guetta es pur marketing, es pur comercial. Les seves actuacions son pregrabades i el actua en playback... cobrant una millionada i els tontos com el Bazoka cauen en la trampa.. Aixó tothom ho sap en el món techno i els professionals de debó no el consideran com un d´ells . Bazoka, a veure si t´enteras una mica abans de fer el prepotent i el gran guru de la techno i de donar classes a la gent. I parlar de la dansa?... no saps del que estàs parlant. Plega ja.

    Respondre
  • #6 Porca putana
    (01/05/21 13:24)

    Musica enllaunada per a les grans masses, progressive psytrance banyat en alcohol, tot un pa i circ subvencionat amb diners procedents d'impostos.

    Respondre
  • #5 Ponts
    (01/05/21 12:06)

    A tot Andorra aquest personatge ens a pres per des trous de dos últimes lletres del seu nom !!!

    Respondre
  • #4 laurent garnier
    (01/05/21 10:23)

    sr. budzaku, una mica de respecte per el món de la dansa. vostè sap qui soc jo?

    Respondre
  • #3 katia
    (01/05/21 10:03)

    del numero 1 de fa 30 anys, les Bains et douches...

    Respondre
  • #2 Mainstream
    (01/05/21 08:46)

    L'any passat el número 1 era el Circ, aquest any serà Getta i el que ve, el que digui Budzaku, en fi, patirem.

    Respondre
  • #1 Porca miseria
    (01/05/21 07:33)

    Correm anem a tapar la cagada del cirque du soleil, que ja no s han parli..s ha de tenir cura amb els diners publics senyors

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts