x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Carine Montaner

Espero que s'hagin seguit les recomanacions de l'ONU i dels Estats Units per defensar els drets humans”

Actualitzada 11/07/2020 a les 06:25
Espero que s’hagin seguit les recomanacions de l’ONU i dels Estats Units per defensar els drets humans”

Carine Montaner, Consellera de terceravia

En el cas de Cuba, potser no cal seguir les recomanacions dels Estats Units
  • #10 Paul
    (12/07/20 00:50)

    Sr pintat jo el vaig votar !!!! Aquesta Sra  sols diu rucades , siuplau no te vergnya vostè i/o ha perdut les esquelles 

    Respondre
  • #9 Vergonya
    (11/07/20 18:49)

    Lliçons dels Estats Units sobre Drets humans? Però és que no llegeix ni s'informa la Sra. Montaner? Quina ignorància!

    Respondre
  • #8 Giozia
    (11/07/20 15:34)

    Avui fa 20 anys de la matança a Srebrenica on els cascos blaus provinguts d'Holanda i sota mandat de l'ONU van deixar fer tot allò que sabem. Als Estats Units això dels drets humans ho deixem correr. Així que millor que la sra. Montaner agafi la tercera porta i, com a minim en aquest cas, no digui res més.

    Respondre
  • #7 MARKLIN2
    (11/07/20 15:25)

    TOTA LA SEVA "FORMACIO" ES REPUBLICANA , JA LA "IGNORA"?.

    Respondre
  • #6 Quina por em fa la Carina!
    (11/07/20 13:14)

    Podríem anar fins als Estats Units  que apadrinaven a Videla i a Pinochet?  Hi ha moments, Sra. consellera general, en què cal matisar. 

    Respondre
  • #5 Ramon
    (11/07/20 12:36)

  • #4 pere
    (11/07/20 12:35)

    Laura va dir..
    Totalment d'acord. Recomanacions de drets de l'home, els Estats Units seria l'ultim pais a escoltar, o que li demanin no nomes als paisos que han bombardejat o al George Floyd mateix !!!

    Respondre
  • #3 Laura
    (11/07/20 10:00)

    Les recomanacions dels EEUU per respectar els Drets Humans? On viu aquesta senyora?

    Respondre
  • #2 Remei
    (11/07/20 09:00)

    Recomanacions dels estats units? Les mateixes que ells apliquen al Yemen Iraq o altres paisos que han destrossat? 

    Respondre
  • #1 Enveja? No crec.
    (11/07/20 08:25)

    Potser que la Sra. Montaner agafi unes vacances. Qüestionar-ho tot, a tort i a dret, no incrementa glamour, no equipara a Joana d'Arc, ni converteix en princesa del poble.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts