x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Eric Jover

Si [el salari mínim] afecta l'arribada de treballadors prendrem mesures per ajudar les empreses”

Actualitzada 11/02/2020 a les 06:34
Si [el salari mínim] afecta l’arribada de treballadors prendrem mesures per ajudar les empreses”

Eric Jover, Ministre de Finances

I també mesures per ajudar els treballadors?
  • #10 Iluminator minor
    (11/02/20 19:19)

    estevet va dir..
    Des de fa dècades ho fa amb l'automoció amb subvencions i ajudes i amb les fallides de les companyies d'assegurances ....

    Respondre
  • #9 Sucarrin
    (11/02/20 19:15)

    No signis res per la abministracio que no vulguis pel privat. Ni pensions, ni sous, ni condicions.
    Reutilitzar està de moda, el treball dignifica, segur que el que val per una cosa val per una altra, sense baixar el sou però la pensió per tothom igual

    Respondre
  • #8 Nazaret
    (11/02/20 19:09)

    Cuan més aprop estigui del salari mínim (perquè lo pugueu més) subtilment menys treballaré.

    Respondre
  • #7 Moooolt bé
    (11/02/20 18:25)

    PEPITO va dir..
    Molt bé, plenament d'acord. Però  a tu no et contractaran , em sembla que no tens el perfil que demana govern per gestionar el país, llàstima.

    Respondre
  • #6 estevet
    (11/02/20 15:31)

    Això vol dir que govern destinarà diners públics a ajudar empreses privades?
    Despeses públiques per beneficis privats.
    Què llestos!

    Respondre
  • #5 PEPITO
    (11/02/20 13:54)

    Començeu per reduir a la meitad la administracio, en sous, carrecs, politics i administracio parroquial. Igual en sobrara i tot

    Respondre
  • #4 Pep
    (11/02/20 09:13)

    Sembla mentida aquesta gent que governa en quin mon viu ? No nomes afecta l arribada de treballdors tambe afecta en que els treballadors que arriben o es queden son cada cop menys qualificats i preparats . La gent que val si no s els paga be i correctament marxa i des de fa anys !!! Despres aquest que manen volen un pais que no sigui low cost doncs senyors esteu promocionant aquest tipus de pais low cost des de fa com a minim 20 anys ! Per aixo tenim politics low cost aixo si aquest cobrant com si fossin de primera : quin desastre !

    Respondre
  • #3 John
    (11/02/20 09:08)

    Espero que hagi sigut un error, d' aquells que DA no accepta, perque no pot ser més patetica la declaració.

    Respondre
  • #2 Avisme
    (11/02/20 08:29)

    Mare meva quin desastre de govern i governants, anem capa el avisme

    Respondre
  • #1 Bufff
    (11/02/20 07:24)

    Com? Si quan tregueu un concurs sempre voleu que els empresaris ens fotem d'hòsties, i a més a més ho adjudiquen al més barat!!! I després hem d'oferir bons sous?

    Respondre
10
El més...
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts