x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Carles Naudi

Una vaca fa mil emissions més que una persona i no eliminarem pas per això les vaques”

Actualitzada 24/01/2020 a les 06:41
Una vaca fa mil emissions més que una persona i no eliminarem pas per això les vaques”

Carles Naudi, Conseller de CC

Només la humanitat és la raça capaç de destruir el planeta on viu sense fer res per evitar-ho
  • #16 karlitos
    (24/01/20 21:52)

    Aquest tio es un provocador, racista i descriminatori, dels seres sagrats de l` India.

    Respondre
  • #15 Tamarroland
    (24/01/20 20:41)

    Impressionant! De veritat va dir aixo?

    Respondre
  • #14 xavi
    (24/01/20 18:04)

    No se si s'ha tret de context pero sembla un comentari molt dolent. Mes aviat ignorant diria jo.

    Respondre
  • #13 robert
    (24/01/20 16:03)

    els nostres politics agafen l'avio per fer viatgets pagats per la padrina i polueixen mes que 1000 vaques juntes. Almenys les vaques produixen llet que es mes del que fan els nostres politics.

    Respondre
  • #12 pere
    (24/01/20 16:01)

    tenim uns politics que son molt i molt pitjors que les vaques...

    Respondre
  • #11 I ara vas i ho twiteas ....
    (24/01/20 12:10)

    Les dues amigues veganes que defensen la violació sistemàtica dels galls cap a les gallines que han circulat per telediaris i xarxes socials és la màxima expressió de on ens dirigim ....

    Respondre
  • #10 el vaquer de ransol
    (24/01/20 09:26)

    I si sumem alguns polítics tots junts també pol-lucionen molt. Els acomiadem i els enviem a casa?

    Respondre
  • #9 realitat
    (24/01/20 09:23)

    La vaca està nua al camp. La persona va en vehicle, motocicleta, consumeix plàstics, productes contaminants, potser fuma...etc. La premisa inicial de la frase és una fal·làcia.

    Respondre
  • #8 Context
    (24/01/20 09:23)

    Podrien posar en context si us plau, per q va ser molt encertat. Fa gracia veure opinadors que no van sentir la intervencio

    Respondre
  • #7 xavier
    (24/01/20 09:06)

    Jo donaria el premi Nobel per a aquesta perla - pero no se quin, premi Nobel de literatura, de quimica, de fisica. O crear-ne un de nou directament.

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts