x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Jaume Bonell

La gent s'ha llevat com sempre i així és difícil anticipar res. Estem en un país de muntanya i s'ha d'estar preparat”

Actualitzada 23/01/2020 a les 06:48
La gent s’ha llevat com sempre i així és difícil anticipar res. Estem en un país de muntanya i s’ha d’estar preparat”

Jaume Bonell, Director de Mobilitat

Sense cap avís de les autoritats és normal que la gent s’aixequi al matí com cada dia
  • #16 Si no ho dic, exploto!!!
    (23/01/20 21:06)

    Tens raó, ahír em váig aixecar com cualsevol día, i avúi m'he aixecat comvençut que no durarás gaire més al téu carrec. ¡AL P..O CARRER T'HAN DE FOTRE!

    Respondre
  • #15 Vergonya Bonell VERGONYA!
    (23/01/20 15:22)

    Mira Sr Bonell, no ens vulgui fotre les culpes als ciutadans, Els unics responsables d'aixo sou vosaltres per la vostra incompetencia i perque no en teniu ni idea de fotre be la vostra feina! Sous uns incompetens i PUNT! La vostra APP no serveix a res es una M..DA, Les cameres a certa hora ja no funcionaven, i les que funcionaven a les 11h00 del mati encara la imatge eren de les 7h00! Truquem a mobilitat i no hi ha resposta MAIII! Quina hora S'ha aixecat per anar a treballar ? O no hi ha anat aquell dia per no fer cua??? Molta cara es lo que teniu tots plegats, Mobilitat la Coex, els controls, TOTS AL MATEIX SAC ! Pessims i incompetens! Perque tot començi a funcionar un bon rentat en general DIMISSIONS JA!!!!!!!!

    Respondre
  • #14 Excuses
    (23/01/20 12:39)

    Les excuses són com el cul, tot el món en té un...

    Respondre
  • #13 VAYA morro
    (23/01/20 12:30)

    Quina barra te aquest senyor!!!!
    Es vergonyós que digui això!
    Potser si haguessin netejat les carreteres quan va començar a nevar, no hagués passat lho wie va passar. I per acabar, ell es va aixecar abans? La resposta es clara i evident: NO. Mes aviat es va aixecar mes tard!! FORA

    Respondre
  • #12 No som País de neu
    (23/01/20 12:20)

    Ha quedat clar que conduir per la neu no és el nostré punt fort. Molts 4x4, jeeps, traccions integrals, pero cada cop que neva es col.lapsa el Pais. A més el Jaume Bonell no és un crack de la mobilitat...està comprobat. Espero que el Govern prengui nota, i posi al cap de Mobilitat algu competent.

    Respondre
  • #11 Sr Bonell sempré igual
    (23/01/20 10:46)

    Si el Sr. Bonell s'ocupes tan de la circulació de les bicicletes com de la resta, no hi hagués hagut cap problema. Pero clar es lleva tard i a sobre no està preparat per el lloc de responsabilitat que té. DIMITEIXI D'UNA VEGADA !

    Respondre
  • #10 Laura
    (23/01/20 09:57)

    Em vaig aixecar abans d'hora, porto un cotxe petit 4x4, preparat amb rodes de neu i vaig trigar 2 hores de Sant Julià a Escaldes.
    Ara que m'expliquin una altra pel·licula que aquesta ja l'he vist.

    Respondre
  • #9 Ellmateix
    (23/01/20 09:30)

    Sr Bonell a quina hora s'ha aixecat vostè? Vist les previsions hauria d'haver estat la nit localitzable i venir a organitzar els serveis al moment que es ficava a nevar. Segur que ha arrivat al despatx com cada dia.

    Respondre
  • #8 Pere
    (23/01/20 08:14)

    Una disbauxa, un descontrol. S'en foten del poble, els hi donem igual. Cada quatre anys es reparteixen la tarta entre ells i encara es pregunten per l'augment de l'abstenció.

    Respondre
  • #7 Silvia Gil
    (23/01/20 08:09)

    Tranquils que estava fent rodillo per preparar la Purito, a Govern es comença apencar després d'esmorçar a la cafeteria del Guri , sobre les 10:00/10:30

    Respondre
Veure’n més
16
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts