x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Enric Pujal

No ens podem permetre que als visitants els arribi una multa per excés de velocitat”

Actualitzada 08/01/2020 a les 06:34
No ens podem permetre que als visitants els arribiuna multa per excésde velocitat”

Enric Pujal, President de l’ACA

Les imprudències s’han de poder castigar les faci qui les faci
  • #19 Marcel
    (09/01/20 20:07)

    Victor va dir..
    Es una manca de respecte pels empleats de l'ACA que fan una feina “brutal” amb l''informe IMACA. Cada dia treballant conjuntament amb el departament de Mobilitat del Govern d'Andorra per a comunicar el respecte al Codi de circulaciò iAquest any es l'ultim d'aquest “ President “ 

    Respondre
  • #18 Victor
    (08/01/20 22:40)

    Senyor Pujal...dimissio inmediata per dir bajanades...espavileu o cremareu a la gent...

    Respondre
  • #17 Obre els ulls!!
    (08/01/20 19:10)

    I tant que podem! Això és com dir que en jonqueres pot passar-se la llei pel forro per ser eurodiputat.

    Respondre
  • #16 Ciutadà Andorra
    (08/01/20 16:22)

    Queda demostrat, que amb declaracions com aquestes, el sr. Pujal hauria de dimitir a l'acte. No es digne de presidir una institució tant digna i important com l'Automobil Club D'Andorra.

    Respondre
  • #15 Ciutadana
    (08/01/20 16:06)

    Amb aquesta declaració queda palès que el SR. PUJOL No es apte per presidir L'ACA!

    Respondre
  • #14 pomerio
    (08/01/20 13:28)

    Jo tampoc em puc permetre pagar 500 en una multa estant de vacances

    Respondre
  • #13 Dimissió!!!
    (08/01/20 11:47)

    Increíble que el president de L'ACA faci una declaració com aquesta, carent del minim sentit comú i gairebé punible!!! ELS turistes están obligats - igual que tothom- a respectar les normes lleis, i cas de no fer-ho rebre el càstig corresponent. DEMANO LA SEVA DIMISSIÓ PER IRRESPONSABLE SR. PUJAL!!!

    Respondre
  • #12 Albert
    (08/01/20 11:15)

    Vergonyos!! Seguiu donante support nomes a turistas deixan de banda a la gent del país, saveu que pasara? Que algún día no vindra la gent a treballar i aixecar el país... llavors us donareu compte de a qui teniu que cuidar. Es ben fácil, l'estat o empresa privada a de cuidar al treballador... i el treballador si esta content cuidará al client! Mira que es ben fácil. Espero que algún día la gent obri els ulls i se us acabi el chollo que teniu montat per que uns pocs visquin molt pero que molt be. Lladres!

    Respondre
  • #11 Vaganades
    (08/01/20 09:59)

    Com es poden dir aquestes vagandes

    Respondre
  • #10 Hipocrits
    (08/01/20 09:43)

    Sembla de surealista llegir aquestes bajanades al diari. Vivim al mateix planeta ? Quan nosaltres som els turistes d'altres paisos, les multes les hem de pagar. Les normes de circulacio s apliquen a tots sense excepcio. Aqui esta la Equitat.

    Respondre
Veure’n més
19
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts