Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


No sé de quin tracte inquisitorial parles.De moment pel que jo sé sols hi ha una llei que atempti i empressoni a les dones.
Potser al que et refereixes al tracte inquisitorial al Bisbe,si és així.Doncs sí,cert.Merescut sense dubte.

Ho entenc, vostè encara viu sl IX
Respondre
Amb el tema de ProVida i les violacions que no ho són, el Sr. Simó Duró està vivint una segona joventut. Cert que les seves frases més celebrades són immenjables. Però ell, com més grossa la diu, més feliç. Que sigui per molts anys!
Respondre
Pro-bisbins va dir..No sé de quin tracte inquisitorial parles.De moment pel que jo sé sols hi ha una llei que atempti i empressoni a les dones.
RespondrePotser al que et refereixes al tracte inquisitorial al Bisbe,si és així.Doncs sí,cert.Merescut sense dubte.
Ull senyors, amb mostrar desacord contra el políticament correcte ... !!! Qualsevol pensament crític no alineat és considerat retrògrad, masclista, antisistema, feixista, totalitarista i sinárquic ...