Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Un d'aqui va dir..
També ell fa campanya electoral? un moment...

Quina gran veritat Simó,la societat que hem creat no dona per més la gent viu en un nùvol d'il.lusió i grandeses,fora de tota realitat.Les societats i paisos es valoren pel tracte que tenen amb els seus padrins.
Respondre
La realitat andorrana es el abortament lo demes es demagogia ex: salari minim, habitagte, drets humans, mals trates i el fond de reserva de pensions de la CASS expoliat per governs i directors......
Respondre