Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats


Caldrà què li expliquin que son un País sobirà des de fa 800 anys? no es pas el mateix.
Respondre
Això els hi dius a la gentussa que va trencar el cartell a Os de Civis i va marcar CATALUNYA.
Respondre
per això Andorra estava inclosa a les fronteres catalanes en la nova versió de constitució que ens volíeu vendre. Què vergonya de gent
Respondre
3 comentaris i els 3 plens de Rabia, jaja Algo bo haura dit, apa bonanit.
Respondre