Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Josep Mas

Que facin pagar un impost de neteja pública per a la gent que llença burilles al carrer o fa 'botellón'”

  • #10 no es confongui!
    (16/12/17 22:45)

    No s' ha de confondre el tocino amb la velocitat Sr. Mas! 

    Respondre
  • #9 Ciutadà
    (16/12/17 22:06)

    No serà el primer país que és paga per tenir gossos. Com més aviat s' apliqui millor. Si amb això s'han de tenir més mitjans per tenir els carrers més nets, endavant. També cal més mà dura pels incívics.

    Respondre
  • #8 and
    (16/12/17 19:02)

    no entenc els defensors dels animals, penso que encara es més penos i dur per un gos sobretot de tamany mitja o gran de viure en un pis. tindria d'estar totalment prhibit per protecció dels animals, per higiene, per respecte als veins... no n'hi ha prou amb una taxa cal mira la qualitat de vida dels animals i si no es té un jardi perqué l'animal pugui corre, cargarse, pixa-se tindria d'estar prohibit per llei. Com es pot tenir huskys en un pis!!!!!!

    Respondre
  • #7 Sònia
    (16/12/17 15:53)

    Haurien de pagar total. Quina pena de carrers

    Respondre
  • #6 karlitos
    (16/12/17 15:06)

    Comparar MERDA I PITXADAS contaminants amb bactéries amb burriles es propri d´un que se guanya la vida amb animals.....
    Encara no he vist cap botiga que es vend merda de gossos i urina pero de tabac i botellas de alcohol si que pagan impostos i taxes......

    Respondre
  • #5 Coquelicot
    (16/12/17 13:11)

  • #4 Que surti car tenir gos
    (16/12/17 12:41)

    Sr Mas boteloon son 4 i els caps de setmana, de gossos esta ple, i es tota la setmana, mati tarde i nit, si vols gossos a casa seva, i la policia a fer la feina amb el botellon, Volem taxes, sancions, adn i el que faci falta per acabar amb els carrers bruts de pixats,...1

    Respondre
  • #3 Lauredia
    (16/12/17 08:27)

    Sr Más te Sort de viure a Andorra la Vella....hauria de veure els carrers de Sant Julià....sobre tot el casc antic fa autèntic fàstic! tot pixat per tot arreu! un veritable picant ple de excrements de gos... i els serveis del comú netegen de rams a pascua :-( una gestio comunal de la neteja amb la mateixa deixadesa que els carrers Laurèdians! i ja no parlo de la quantitat de gossos bordant als balcons! casi tenim més animals que persones a la parroquia!

    Respondre
  • #2 Guau
    (16/12/17 08:12)

    Tambe

    Respondre
  • #1 jhon
    (16/12/17 07:28)

    Totalment d'acord amb tú. Però això no implica de no paga l'impost per tinença d'animals. Les dues coses que dius és molt fàcil que paguin l'impost, es pujar el preu de la taxa i ja tenim prou per cubrir les despeses.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts