Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Gabriel Ubach

“És una vergonya que els funcionaris fa sis anys que tinguem els salaris congelats”

  • #11 votarem
    (02/11/17 19:46)

    si us plau a les properes eleccions demana el vot per el PS, sdp o verts si encara existeixen. Cada vegada que parles UL i DA guanyen vots!!!!!!

    Respondre
  • #10 Joan
    (02/11/17 19:13)

    El problema no és tant els sous dels funcionaris, que són similars als dels països de l'entorn, sino les condicions i la miseria que es cobra al privat. També s'ha de dir que caldria un sistema d'oposicions transparent per accedir als llocs de treball públics i no els edictes adjudicats a dit en masses casos. Ara be, la gent del privat el que hauriem de fer es lluitar perquè es millorin les nostres condicions sense mirar les condicions dels altres. No he vist gent de la banca o amb llocs de treballs qualificats queixant-se del que guanyen els funcionaris. El que no pot ser és que gent que no té ni EGB vulgui cobrar 3000 euros al mes.

    Respondre
  • #9 Vergonya aliena
    (02/11/17 18:58)

    El funcionariat hauria de gestionar-la banca privatitzant els seus serveis, sous a 1000 euros i quan cau neu haurien palearla i treure-ells, deixant les voreres netes i lluents .... Així s'acabarien de pas dels amiguismes i els vots comprats.

    Respondre
  • #8 Joan
    (02/11/17 11:11)

    Si que es una vergonya si, quins collons, a sobre queixant-se, jo a la privada tinc el sou congelat des de el 2007 amb 12 pagues sense cap extra i no arribo ni de lluny als 1500. En la meva situació som molta gent i per sota d'aquesta situació ni ha molta mes gent. VERGONYA US HAURIA DE DONAR !!!!!

    Respondre
  • #7 angela
    (02/11/17 10:00)

    Sr.Ubach, sembla patetic i frustrant q no mes pensi en els funcionaris que com Voste cobren un molt bon sou.Jó li agraïria, i dedueixo q moltissima gent mes, saber quin es el seu sou i d'aquesta manera valorar si realment mereixen, com tots, q s'els hi puji. Per que si Voste, per exemple si esta guayant 2000 o 2500€, q crec es el q guanya, si no mes,per favor,no plorem tan, encara q esta en el seu dret de reclamar, obviament. Soc pensionista, el meu home tambe. Q faig??Sis anys sense increments. Si Voste plora, nosaltres q fem??sortir armats al carrer??Si no hi hagessin tans funcionaris..i Voste es conscient...si no gastessim tan en tonteries, com estatues,rotondes, personal exterior...si fossim tots una mica mes generosos entre nosaltres.... Recapaciti i medeixi les seves paraules...son ofensives vers altres col.lectius.

    Respondre
  • #6 El país de les meravelles
    (02/11/17 08:50)

    El vergonyós és la despesa pública i els sous que cobren alguns!. Però és clar, són molts vots i no toca altra que continuar pagant la festa...

    Respondre
  • #5 jhon
    (02/11/17 08:29)

    Doncs com la majoria de la gent que treballa a Andorra, i teniu sort que no els hagin baixat com part de les empreses privades. Però clar és millor pujar el sou només als funcionaris, ja que teniu 13 pagues, etc... No hi ha ningú? Que lluites per els resto de treballadors d'Andorra. I deixar una miqueta de banda a tota la colla de "chupocteros" que tenim.

    Respondre
  • #4 dand
    (02/11/17 07:37)

    el que ja es pesat que sempre parlis dels funcionaris !!' hi ha mes vida mes lluny del funcionariat

    Respondre
  • #3 Ciutadà
    (02/11/17 07:24)

    Per acabar... Al privat a part de tenir els sous hipercongelats, la majoria ja no té ni la paga doble quan vosaltres si. No fa molt tenieu: paga doble, panera i sopar de Nadal!!! Prou de tocar els ous amb les vostres reivindicacions egoistes!!! LA DESPESA PÚBLICA ÉS INSOSTENIBLE I SOBREU LA MEITAT!!!

    Respondre
  • #2 Ciutadà
    (02/11/17 07:20)

    Lo que és una vergonya és el que cobreu alguns de vosaltres i a sobres no foteu un ou!!! Hi ha gent que cobra menys de la meitat del teu sou i treballa el doble!!! Aneu al privat i tocareu de peus a terra d'una vegada!!!

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts