Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
Personalment em dona molta tranquil·litat que no s'hagin trobat irregularitats en els comptes d'SDP”
#2Ciutadà (25/10/17 06:52)
I a mi no em dona tranquil·litat veure que encara està aferrada a la cadira després de tot el que ha passat. Ha donat, com molts altres, una imatge patètica de la política del país. Tot s'hi val mentres pugui tenir el meu sou... Que patètics que sou!!!!
Respondre
#1lector (24/10/17 09:24)
I jo personalment penso que diu tot el contrari del que pensa.Sra.Bonet moltes vegades val més callar.
I a mi no em dona tranquil·litat veure que encara està aferrada a la cadira després de tot el que ha passat. Ha donat, com molts altres, una imatge patètica de la política del país. Tot s'hi val mentres pugui tenir el meu sou... Que patètics que sou!!!!
Respondre