Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Josep Àngel Mortés

[Sobre l'arquitecte contractat] És com si un urbà no pogués fer la seva feina perquè li han posat una multa”

  • #9 Pandereta
    (31/03/17 20:40)

    Accions com aquesta fan veure que els comuns són estructures del passat que només serveixen per alimentar l'ego de persones poc preparades. Reducció d'estructura política JA!

    Respondre
  • #8 joel FN
    (31/03/17 17:56)

    Patètic.

    Respondre
  • #7 Ordinec
    (31/03/17 17:30)

    Quin nivell Sr. Mortés! Bravo!!!! 

    Respondre
  • #6 Poca feina i mal feta.
    (31/03/17 15:56)

    Res de nou... Ni d'un comú de DA ni dels qui el conformen. Sembla ja que les polítiques de somriure a la foto, fer forces entrevistes i encarregar als diaris articles per tapar les mancances dels qui manen s'ha convertit en la estratègia unificada del partit a nivell nacional. El M. Hble. Cònsol (sota la batuta del cònsol a l'ombra que ja va pel 3r mandat fent i desfent en base a interessos personals i amiguismes) segueix en la mateixa tònica que durant els darrers anys de mandat del seu pseudo-partit/colla d'amiguets. Potser caldria que es prenguessin amb una mica més de seriositat la gestió de la parròquia i s'acabessin els nyaps que no deixen content a ningú més que als qui els orquestren. Una mica de rigor i d'autocrítica, i tan sols una mica, és l'únic que els demanaria a tots plegats. Ni que sigui per acabar el mandat amb la poca decència que els queda.

    Respondre
  • #5 Ordinen
    (31/03/17 14:13)

    Patetic i poc professional! Sr. consol li hauria de caure la cara de bergonya!

    Respondre
  • #4 Ètic
    (31/03/17 12:17)

    Aquest personatge de consol des de temps immemoriables se'l coneix com a sanguijuela.... Ja es comença a veure qui tipus de personatge es.

    Respondre
  • #3 TUF!
    (31/03/17 09:33)

    UI,UI, quin tuf a M...!!! Missatge per DA: teniu un virus molt greu infiltrat.

    Respondre
  • #2 POUP
    (31/03/17 09:13)

    Sr.Cònsol,aquest Sr.Arquitecte,també es propietari de bens immobles i terrenys,subjectes a la revisió del POUP,troba aixó tmbé ètic.Més aviat dieria jo vergonyós,i un menyspreu als altres arquitectes,sobretot als d'Ordino.

    Respondre
  • #1 Pensador
    (31/03/17 08:58)

    Per respondre-li bé aquesta resposta seva necessitaria un parell de folis,només li diré que aquestaa está fora de context i fora de lloc,es infantil i una bona indicadora de com funciona aquest comú.

    Respondre
9
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts