Ús de cookies Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l’experiència de navegació, i mostrar-li publicitat relacionada amb les seues preferències. Si continua navegant, entenem que accepta el seu ús.
#2 josep (05/11/16 11:21)
i que coi és això del 3x3.?
#1 Favoritisme no (05/11/16 08:32)
Tants altres amb un nivell espectacular no hi ha pogut anar, seria favoritisme que vosaltres si. Carchat al mundial de ral·lis, ...
Sí, marcar com a inapropiat Cancel·lar
Opinions sobre @diariandorra
i que coi és això del 3x3.?
Respondre