x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Elton Torrown

“Tenir botiga ha fet créixer exponencialment el negoci”

Juntament amb la Cristha, la seva dona, va impulsar fa uns anys NWPD, una marca de roba i complements, i des del 2019 té botiga a les Bordes d’Envalira. Aquests dies és un dels expositors a la Pitavola, a Arinsal.
Elton Torrown

Elton Torrown

Elton Torrown

Actualitzada 17/09/2022 a les 12:10
Com va néixer la marca NWPD?
Entre un grup d’amics, la majoria temporers, fa uns 10 anys. Compartíem el mateix estil de vida. Ens agradava sortir per la muntanya sempre que podíem i solíem aprofitar els dies que les pistes estaven tancades perquè havia nevat amb molta força –els no working days– per fer-ho. D’aquí ve el nom de la marca: No Working on Powder Days, que significa no treballem els dies de neu pols.


Des del començament tenia molt clar que volia crear una marca de roba i complements?

No, de cap manera. Els primers anys NWPD era un concepte que ens agradava perquè identificava molt bé l’estil de vida que portàvem els qui sortíem a esquiar junts. NWPD va néixer com una comunitat d’apassionats de la muntanya. A poc a poc vam començar a posar el logo a l’equipament que portàvem fins que NWPD va transformar-se en una marca. Tot i això, NWPD ha continuat identificant una comunitat que viu per gaudir de l’esport i de la natura.

Quan van obrir la botiga que tenen a les Bordes d’Envalira?
El Nadal del 2019. Fins aleshores distribuíem els productes en diverses botigues de confiança.


Quin canvi va suposar poder disposar d’un local només per als seus productes?

Tenir botiga pròpia ha fet créixer exponencialment el negoci. Si ets una marca consolidada arreu del món pots permetre’t vendre només per internet perquè et coneix tothom, però per a un projecte petit com el nostre un local propi t’ajuda molt.

Com ha anat la darrera temporada d’hivern?
Molt bé! N’estem molt satisfets. Estem molt contents perquè cava vegada ens coneix més gent. No tan sols d’Andorra, sinó també dels països veïns. N’hi ha que fins i tot ens diuen que han pujat al país perquè sabien que tenim botiga aquí. Ens agrada explicar a tothom tot el que passa aquí i les novetats en el món de la neu i la muntanya. Volem fer d’ambaixadors del país.


És fàcil fer créixer un negoci com el seu a Andorra.

No. La part més difícil és trobar finançament. Nosaltres no tenim padrins, hem finançat el creixement del projecte amb els recursos que hem generat cada any gràcies a l’activitat de l’empresa.

Tenia una feina estable a Barcelona, però va deixar-la per poder fer el que li agrada. Va valer la pena prendre aquesta decisió?
Sempre fa respecte llançar-se al buit, però dedicar el teu temps a projectes que t’agraden et permet recuperar la confiança en un mateix.
Etiquetes
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2022 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts