x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Martina Klein

“No és sa treure una nova col·lecció cada tres mesos”

Ha presentat a Pyrénées la seva marca d’articles de la llar Lo de Manuela. 44 anys. Nascuda a Buenos Aires, als 12 anys la seva família es va traslladar a viure a Barcelona. Juntament amb la faceta d’empresària, ha desenvolupat una carrera com a model i presentadora.
Actualitzada 30/04/2021 a les 12:12
Com arriba Lo de Manuela al Principat?
Ha estat un petit cúmul de casualitats boniques. La meva parella, l’Àlex Corretja, ha de presentar la seva firma de roba aquí, a Pyrénées. I de casualitat, quan va venir a veure on aniria, va dir: “Doncs potser el que fa la meva noia us pot encaixar!” I ja coneixien tot el que fèiem amb Lo de Manuela i a partir d’aquí vam començar a gestionar-ho. I mira, fins i tot hem guanyat l’Àlex i ho hem presentat abans (va dir amb un somriure).


Lo de Manuela és una marca molt jove. Com la van crear?

Cert, som molt joves. Va començar fa quatre anys, però el salt important el vam fer fa dos anys, i un d’ells en pandèmia. La idea sorgeix en voler fer una marca de roba de llar que recuperi la tradició dels avis que ens deixaven estovalles, i fer-ho de manera respectuosa amb el medi ambient. Perquè ara, en l’època del low cost, només s’acumulen coses que no es podran deixar a algú. Sumat a la necessitat d’explicar històries.

Històries amb la roba de la llar? Expliqui’ns ho.
Crear col·leccions a través de viatges, explicar-los a través dels elements i que la casa estigui plena d’històries i de qualitats boniques. I això és el que s’ha anat gestant aquests darrers dos anys.


Com ho han fet?

Hem treballat braç a braç amb un equip d’interioristes, que han aconseguit plasmar el concepte que teníem al cap, portar-lo a les llars i crear aquest boca-orella. I m’atreviria a dir que, fins tot, els mesos de pandèmia ens han acabat fent més forts.

Què vol dir amb això?
Les persones han estat més a casa seva i han vist que les seves llars no parlaven d’ells. I han decidit canviar. A casa s’ha d’invertir perquè sigui l’extensió pròpia.


D’on surt la idea del nom?

Manuela és la meva sòcia i es passa la vida viatjant. I d’aquí en traiem les col·leccions. A més a més, ella és molt casolana, però els seus pares eren diplomàtics i passava temps a casa dels avis, que li van traslladar aquesta passió. El logo simbolitza la casa.

Què pot trobar el client?
Tot el que pugui necessitar per a la seva llar. Des de coixins, mobiliari, vaixella... i tot fet amb productes de proximitat i confeccionat aquí (a Cerdanyola). A més, treballem molt sobre encàrrec perquè no s’acumulin grans estocs i poder personalitzar-ho.

Expliqui’ns això últim.
Nosaltres podem fabricar molt ràpidament, perquè tenim fàbrica pròpia. És a dir, que si tu demà em dius que vols un coixí vermell amb un vist morat, en dues setmanes el tens fet a casa.

I ajuda el medi ambient.
És que el món ja es queixa! No és sa treure una col·lecció cada tres mesos i de mala qualitat. Ha de parar la febre de consumir.
Etiquetes
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2021 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts