Marc Montalvo

“Començar l'any fent el que t'agrada et fa sentir afortunat”

Participa en la proposta ElectroArt per Cap d’Any. 21 anys. Natural d’Andorra la Vella. Als quinze anys es va iniciar al món artístic i als 20 es va estabilitzar laboralment. És el discjòquei resident i el director de màrqueting de la discoteca Eivissa Experience.

“Començar l'any fent el que t'agrada et fa sentir afortunat”

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

D‘on va sorgir aquest projecte cultural?

A causa de la situació que vivim, un company es va començar a moure i amb l’agència de discjòqueis Black Andorra i produccions Zulandir va sorgir aquesta iniciativa. La van presentar al Govern amb el suport del ministeri de Cultura i la van acollir amb els braços oberts.

La proposta combina la música i l’art. Com es gestionarà?

La idea és realitzar una barreja de la sessió que vaig gravar dilluns passat al museu Thyssen amb les obres que hi ha exposades. És un projecte que barreja l’art visual i el musical, és una mescla cultural entre el classicisme i la modernitat.

Com acobla el contingut de les obres amb la música?

Encara que el projecte es digui Electroart, jo vaig decidir combinar una mica de tot. Bàsicament em vaig enfocar en la música comercial, els hits de ràdio actuals. No em vaig basar en el que hi havia exposat perquè no ho havia pogut veure abans, però, al cap i a la fi, la proposta té la voluntat de donar a conèixer els diferents museus que hi ha al país a través d’una metodologia alternativa i innovadora com és la música.

Com s’ha sentit actuant davant d’una càmera sense públic?

Ho vaig rebre amb molta il·lusió, ja tenia coll avall que acabaria l’any sense cap actuació i quan em van comentar el projecte vaig pensar que era una oportunitat que no podia desaprofitar. Al principi estava molt nerviós perquè no hi estic acostumat, però finalment va ser una experiència molt gratificant. Començar l’any veient-te a la televisió fent el que t’agrada et fa sentir afortunat.

El projecte tindrà continuïtat?

Sí. En principi la proposta està enfocada a l’estiu per donar un atractiu als centres culturals, però donar el tret de sortida serà per Cap d’Any.

Es dedica professionalment a ser discjòquei?

Tinc la gran sort de poder-m’hi dedicar. A poc a poc m’he anat obrint pas en aquest món, i avui dia puc dir que soc discjòquei resident de la discoteca Eivissa Experience, a Santa Coloma, i també en soc el director de màrqueting. A més, a l’estiu actuo en festes majors i bolos que m’ofereixen fora d’Andorra.

Quina és la situació actual del sector?

Per sort jo tinc un contracte i em van poder fer un ERTO, però els que són autònoms no reben cap mena d’ajuda i la situació és complicada. Tanmateix, soc partidari de prioritzar la salut i obrir les discoteques quan la situació millori per evitar ensurts.

Què l’apassiona de ser discjòquei?

Poder transmetre un sentiment a través de la música, que les persones puguin arribar a identificar-se amb el que escolten. La veritat és que no hi ha res més bonic que tenir 3.000 persones i que se sincronitzin amb tu.

tracking