x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Núria Rocamora

“Volem donar als clients els millors productes d'inversió”

És un projecte d’intraemprenedoria d’Andbank Espanya. La iniciativa del grup financer és un neobanc que ajuda a gestionar els estalvis dels clients a través d’una plataforma virtual. Va sorgir el 2016 i en un any han multiplicat per cinc el volum de negoci.
“Volem donar als clients els millors productes d'inversió”

“Volem donar als clients els millors productes d'inversió”

“Volem donar als clients els millors productes d'inversió”

Actualitzada 27/07/2020 a les 21:14
    Jordi Salazar
D‘on va sorgir el projecte de MyInvertor?
MyInvestor va sorgir el 2016 arran d’un projecte d’intraemprenedoria dins d’Andbank Espanya perquè volíem veure fins on podíem créixer i innovar. Jo m’hi vaig incorporar l’estiu passat i des de llavors hem multiplicat per cinc el volum de negoci i ens hem situat en el número u a Espanya.

Quina és la motivació i objectiu de la iniciativa?
La part més filosòfica és que volem donar al client els millors productes d'inversió a un preu molt competitiu i ho fem a través d'una estructura de costos molt baixa i que aquesta reducció pugui anar directa als nostres clients.

El client aprèn a autogestionar-se en la cultura financera.
Correcte. Tenim un equip de dues persones que es dediquen a realitzar formacions en línia perquè els clients aprenguin sobre la cultura financera, perquè la gent pugui autogestionar-se a través de la nostra plataforma. Estaria bé que a l’escola també ensenyessin conceptes financers.

MyInvestor espera ser una escola financera?
Aspirem a arribar-hi, és la nostra ambició. Amb tot el tema de la Covid-19 hem crescut moltíssim perquè la gent està cansada del banc tradicional, han perdut la confiança i nosaltres som l’alternativa, on només agafa els paquets que vol i som fidels amb els clients.

Quins beneficis aporta al client?
Les xarxes socials ens permeten estar en contacte permanent amb els nostres clients i estar atents al que demanen i necessiten. Tampoc som una cartera de productes tancats, anem creixent i veient què ens diuen els usuaris i ho incorporem. Oferim una atenció integral i tranquil·litat.

Qui és la Júlia?
És la nostra assessora virtual, un projecte que aprèn a mesura que se li incorporen inputs nous. Cada vegada va aprenent del que no sap respondre i es va renovant. Igual que el nostre projecte, que va millorant dia a dia. Tot i que també tenim el servei de call center per als clients que tenen dubtes i la Júlia no sap respondre.

Sent un projecte virtual, quin impacte ha tingut el coronavirus?
No hem perdut ni un dia de feina. La pandèmia ha estat una oportunitat per créixer i per agafar volum, la gent ha aprofitat per replantejar-se les despeses i hipoteques. Tot i que hauríem preferit no passar per aquesta situació.

Plantegeu desenvolupar productes similars en un futur pròxim?
Estem completament oberts a les necessitats del client. Els escoltem i adeqüem el projecte a les seves demandes. No sé el que serem d’aquí a un any però n’estic segura que no tindrem el mateix producte.
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2019 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts