x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV MUSIK
Lorena Palacios

“En el món de la cuina, costa una mica si ets dona”

Propietària de l’empresa Mishina&Kobu Design. 29 anys. Amb un interès molt marcat per la gastronomia, va decidir especialitzar-se en el màrqueting del menjar i en el disseny corporatiu d’empreses que es dediquen a la restauració.
Com va conèixer el món del gastromàrqueting?
Estava estudiant el màster de creativitat publicitària i sempre feia els treballs de gastronomia. En aquell moment, els meus professors em van explicar que existia una especialitat que encaixava amb les meves preferències: el gastromàrqueting.

En què consisteix exactament?
D’una banda, hi ha el food design i després hi ha el gastromàrqueting. El primer busca dotar el menjar de la màxima creativitat possible i es basa en les tendències. Així doncs, busca transmetre sentiments amb el menjar i apel·la els cinc sentits. El gastromàrqueting, per contra, utilitza tot això per fer més potent el producte a
  • #1 sempre igual
    (09/03/20 22:26)

    ja estem amb el victimisme!!

    Respondre
1
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts
© Diari d’Andorra
(Premsa Andorrana) 2005-2024 - C/ Bonaventura Riberaygua, 39, 5è pis - Telèfon : +376 877 477

Col·laboradors:

HELISA - Gestor de continguts