Robert Font

“Les joguines eròtiques no són només per a solters i gent jove”

Lliure de tabús sobre el sexe, és propietari de l’única botiga de productes eròtics del país Va obrir el primer ‘sex-shop’ del país l’any 2006 i, davant el gran volum de feina, es va fer amb un segon centre el 2010. L’any 2016 va tancar els dos locals per obrir una botiga amb tres plantes.

“Les joguines eròtiques no són només per a solters i gent jove”

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Com ha canviat el món de les joguines sexuals en els últims anys? Abans, les joguines anaven amb piles, ara van totes amb bateria i es carreguen amb un USB. Les botigues antigues no convidaven a entrar, estaven brutes, eren fosques, no eren amigables. Les d’ara tenen molta llum, tenen música, intentem que sigui còmode passar l’estona en aquest espai.

Les joguines eròtiques encara són un producte tabú?

Cada vegada menys. La societat ha canviat gràcies a la popularització de les xarxes socials, l’ús de joguines a les pel·lícules de masses. Ara tot és molt més obert, la gent parla de la seva sexualitat amb més naturalitat. És sobretot la gent que s’ho agafa com un tabú qui pensa que tothom pensa com ella.

Quin és el tipus de client habitual que rep a la botiga?

Tenim de tot, des de gent jove fins a gent gran, i generalment venen parelles, així que no és com es diu que tot això és per a solters. Imagina’t si està estès l’ús d’aquests productes que fa un temps va venir a comprar una senyora de 80 anys. Ni és una cosa per a solters ni és exclusiva per a joves.

Tot i no ser un tabú, no es veuen bosses amb la seva marca pel carrer.

És normal. En aquests temes, la discreció és la base. És igual que quan algú va al dermatòleg, no ho va dient als quatre vents, la gent prefereix mantenir alguns aspectes en la intimitat. Nosaltres no posem el nostre logo a les bosses i si cobrem amb targeta, tampoc surt sex-shop. És qüestió de preservar la intimitat de la gent.

Quin ha estat el regal d’aquest Nadal?

Sense cap dubte, el Satisfyer. Però no ha estat només el producte estrella d’aquest any, el 2018 ja va tenir molt èxit.

Per què s’ha popularitzat tant el Satisfyer?

El Satisfyer és un producte que existeix des de fa moltíssims anys sota el nom d’altres marques. El que passa és que abans era una joguina molt cara, valia uns 175 euros. El que ha fet molt bé la marca Satisfyer és fer un producte molt bo a un preu molt reduït. Això ha estat clau perquè tothom en parli.

Ha ajudat a normalitzar encara més les joguines?

Sí, la veritat és que tothom en parla i això és bo. Tot i això, el gran boom que va fer el mercat de productes eròtics va ser gràcies a la pel·lícula de Cinquanta ombres de Grey. Vaig vendre més productes amb allò que ara amb el Satisfyer.

Hi ha productes sexuals per a homes?

Sí, i tant. N’hi ha molts, també hi ha el Satisfyer masculí. Tenim inclús una nina que reprodueix amb exactitud la pell humana. Tot i això, potser per a dones n’hi ha més per la complexitat del mateix òrgan sexual.

tracking