Ramon Piñeiro

“Volem que els clients se sorprenguin”

Va fundar la marca Huitres Amelie amb el seu pare. De 28 anys, gestiona el creixement internacional i l’expansió de la marca a través d’esdeveniments com l’‘après ski’. És el director executiu d’explotacions de la marca, que han convertit en referent mundial.

Ramon Piñeiro

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Què és exactament l’‘après Ski’?

Nosaltres tenim la marca Amelie (què és una marca d’ostres) i ens interessa molt donar una presència de marca consistent amb els nostres valors. Se’ns va presentar l’oportunitat de fer un après ski i arribar a un públic potencial. Volem donar molt valor afegit, una estètica impecable... Una experiència en què els clients no paren de rebre sorpreses. Aportem valors diferents als convencionals.

Per què heu escollit les pistes de Grandvalira?

És una estació de referència a Europa. Vam intentar escollir els llocs més idíl·lics. I el llac de Pessons n’és un. Ja hi ha un restaurant i vam pensar que ens podíem completar perfectament amb la seva terrassa i així poder situar el nostre punt de venda als Pirineus. A Encamp tenim un altre lloc fantàstic que ens va facilitar Grandvalira, amb una gran posta de sol... Ens va encaixar tot per l’experiència que volem oferir.

Quins dies a la setmana funciona?

Aquest any variem una mica respecte a l’any passat. A Pessons obrim tota la setmana. A baix, però, de dilluns a dimecres tenim tancat perquè no hi ha tan volum de gent; però a partir de dijous obrim amb una festa enfocada en els treballadors i els forfets de temporada. Divendres posem una música més comercial, més llatina per a un públic més jove... busquem fer una proposta diferent. Creiem que hi ha forat per fer un après ski així. I dissabte és la sessió forta, venen DJ internacionals. Diumenge fem el “tardeo”, unes festes de tarda per a aquelles persones que no poden sortir a la nit i ens està funcionant molt bé i a Andorra no estava explotat.

Per les festivitats de Nadal manteniu els horaris?

Tenim dates assenyalades. El 28 de desembre tenim sorpreses preparades. Però cal tenir en compte que el 24 i 25 la gent no està pels après ski i no obrirem. Però tenim sorpreses tant per Sant Esteve com per Reis.

Què el va portar a Andorra?

Com a estratègia de marca sempre ha sigut escollir el nostre target i seguir-lo. Nosaltres estem en un sector molt estacional i per això busquem accions per poder distribuir els ingressos en tots els mesos de l’any i desestacionalitzar la venda, que majoritàriament se situa al desembre. An-dorra és un lloc on les persones estan disposades a fer bones despeses, i pensem que encaixa amb el nostre producte.

A banda d’aquests, quins altres negocis té?

Tenim set punts de venda directa propis d’Amelie. Tenim dos corners als Corte Inglés de plaça Catalunya a Barcelona i Cornellà; al mercat de la Boqueria; I el nostre centre és l’Amelie Restaurant de París. I estem treballant per obrir nous punts de venda a Londres, Madrid, Milà i Suïssa.

tracking