Astanà és una ciutat que no pot entendre’s sense el concepte d’artificialitat. De fet, la ciutat com a tal ja no existeix o, més ben dit, ja no existeix com a Astanà, ja que des del març la capital del Kazakhstan es diu Nursultan en honor a l’expresident del país Nursultan Nazarbàiev, que va dimitir uns dies abans.
És un d’aquells llocs que si no fos per la feina en cap moment m’hauria passat pel cap anar-hi, però aquest ofici té aquestes coses i la vida del periodista esportiu i de l’enviat especial permet conèixer indrets del món que mai abans
La ciutat d'Astana és una de les noves ciutats del Nou Ordre Mundial transhumanista, que donarà lloc a la unificació dels governs del món, les religions, la política, la cultura i l'economia.
Respondre