x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Manuela Rodríguez

“Vaig començar a treballar als 14 anys i no he parat”

Ha rebut un homenatge de la Unió Hotelera. 64 anys. De Granada. Als 17 anys va començar a treballar de cambrera al menjador d’un hotel i des de llavors ha estat vinculada al sector. Durant més de vint anys va ser cambrera de pisos.
Enhorabona per l’homenatge. No m’ho esperava!   No ho sabia? En sabia alguna cosa però a la Unió Hotelera no em van parlar tan clar, em van dir que hi havia un petit detall però no em va explicar res més.   Vostè treballa a la Unió Hotelera i durant més de 20 anys va ser cambrera de pisos. A l’hotel Florida, durant 23 anys. Fa uns anys el van tancar per fer-hi pisos. Els meus fills eren petits quan vaig entrar a treballar. Amb tres nens i el sou del marit no hi arribava. Des dels 14 anys que vaig començar a treballar que no he
  • #10 karlitos
    (10/04/19 00:09)

    Massa rics va dir..
    i mes votan a la extrema dreta, no anem be.Abans el concepte dels diners tenien altra idole ara utilizan per comprar vots amb la submissiò de conservar el seu lloc de feina.

    Respondre
  • #9 Massa rics
    (09/04/19 22:32)

    Massa Porsche pels carrers, massa politics que cobren 7000€ per no fotre res y els traballadors donan gracies per poder menjar, fa fastic Andorra.

    Respondre
  • #8 manipulació
    (09/04/19 14:03)

    hi ha molta mes gent com aquesta senyora i ningú diu res....
    la meva mare encara cobra menys i l'hem d'ajudar els fills, doncs
    no cal tant dramatisme personal i hauria de ser més aviat general

    Respondre
  • #7 Evolució
    (09/04/19 13:52)

    Que és vol dir en aquesta entrevista? Fem un homenatge a una vida pròpia d'esclavatge? Aquestes històries de mares amb 3 fills que es busquen la vida per arribar a final de més son part de les clavegueres de la nostra societat,deuriem buscar solucions per fomentar la conciliació familiar en comptes de glorificar un modus de treball propi de l'esclavatge.

    Respondre
  • #6 Peret
    (09/04/19 13:36)

    Aquesta dona es mereix molt més que un reconeixeent de la UH,exp. Una pensió digna,també dir que hi ha moltes "Manueles" a Andorra,dones valentes i treballadores que han tirat families endevant,molta sort a aquesta Manuela.

    Respondre
  • #5 Calones
    (09/04/19 11:51)

    Càritas i el menjador social Calones és el lamentable futur de la classe baixa treballadora ....

    Respondre
  • #4 SB
    (09/04/19 11:22)

    Bon dia,
    Ara la seva preocupació serà de quan hem quedarà de pensió de jubilació i que no hem puguin el lloguer del pis!! Sinó haurà de continuar treballant per sobreviure!! És així de trist!!!

    Respondre
  • #3 Vergonya
    (09/04/19 10:42)

    Doncs que Unió Hotelera li atorgui un complement a la pensió de jubilació, que segur que encara serà esquifida després de tants anys.

    Respondre
  • #2 R
    (09/04/19 10:23)

    De tot cor li desitjo lo millor.
    Ha deixat la pell per Andorra, espero que quant es jubili no tingui que marxar al "pueblo" com ha passat i passe a molts.

    Respondre
  • #1 Jhon
    (09/04/19 08:51)

    M'ha trencat el cor, i quant cobrarà de jubilació? Podrà sobreviure? Què tal una altra entrevista aquí a un any?

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts